• Anonym (Ledsen och förvirrad)

Dränerad på känslor och energi

Hej
    Jag skriver här för jag vill ha råd. Egentligen har jag inte tid med detta då jag studerar heltid men mina tankar vandrar dit hela tiden.

Jag skall kort förklara mitt dilemma eller min situation, jag behöver verkligen feedback, bra och dålig det spelar ingen roll.
    Just nu är jag väldigt ledsen. Igår så låste jag in mig på toa, duscha med den högsta strålen och bara grät. Min dotter är 7 år och är i sin känsliga ålder + att hon är ganska inkännande så vill inte belasta henne med det här. Jag måste dock få utrymme för mina känslor. Det är skönt att bara få känna dem rinna av mig.