• Mois1

    Ägglossningsflytning igår, sex i förrigår

    Hej!

    Jag har väldigt oregelbunden mens, har väldigt ofta bruna flytningar som kan hålla på i flera dagar... varit hos gyn då jag har bruna flytning samt att det verkar som att jag har utebliven ägglossning. Gyn kan inte kan se något fel mer än PCO liknande äggstockar med många omogna äggblåsor, efter provtagning verkar det dock inte som att jag har några hormonrubbningar. Jag har i några dagar haft ont nedtill i magen, det känns som att det "drar o sliter" samt ömma bröst. Igår fick jag en s k ägglossningsflytning, en sån där klassisk som såg ut som rå äggvita.. vi hade sex i förrigår, ej igår dock.. tror ni det kan ha tagit sig? Har man ägglossning när man har flytningen el lossnar själva ägget några dagar senare? Jag har idag fortfarande ont nedtill i magen och i ryggslutet.. När jag var hos gyn senast 3/11 så hade jag tunn slemhinna, ingen mens på gång alltså.. kan det ha varit ägglossningen som kom igång nu? Jag är lite överviktig och jobbar på att gå ner i vikt via Viktväktarna, har på 2 v gått ner 2,6 kg :) Senaste bruna flytningen hade jag 22/10 och det höll i sig i cirka 7-8 dagar.

    Hoppas ni med erfarenhet kan ge mig lite svar :) Tack på förhand!

Svar på tråden Ägglossningsflytning igår, sex i förrigår