• Gustav01

Ringa eller smsa eller vara "cool"?

Nu är det såhär att jag nyligen kontaktat en underbar kvinna via mail som jag träffat ytligt för 2 år sedan på kalas (då tillsammans med mitt ex). Först tyst några dagar och sedan ringer hon upp och föreslår att vi dricker kaffe. Därefter gick vi på lunchseminarium och kom överens om att göra det veckan efter också (nästa vecka). Nu är det bara det att jag inte vill glida in som "affärsbekant"/kompis. Jag är seriöst intresserad och vill träffa henne innan dess, helst bjuda ut henne på middag efter jobbet. 

Låter det pushigt? Skall jag vara "cool" och vänta en hel lång vecka och därefter ställa samma fråga? Ett skitproblem i världen men viktigt för mig just här och nu. Ringa eller smsa...finns för- och nackdelar med båda. Snälla, kom gärna med lite input på en snygg uppföljning här. Kom igen nu!

• Svar på tråden Ringa eller smsa eller vara "cool"?
  • 8oo8

Klart du kan ringa upp eller skicka ett sms där du föreslår att ni ska äta middag ihop efter jobbet. På det sättet så visar du att du är intresserad samtidigt som du också få reda på om hon är intresserad eller mer förväntar sig "kompis"

Svar på tråden Ringa eller smsa eller vara "cool"?