• Anonym (Kille­)
    Äldre 20 Nov 15:25
    1618 visningar
    5 svar
    5
    1618

    Ovanligt begära en kvinnlig läkare?

    Om jag ska till vården och visa upp min penis.
    Nu kanske detta är lite ovanligt att begära.

    Normalt så brukar väl tjejer begära kvinnliga läkare och män manliga läkare när det kommer till det intima.

    Men jag som kille skulle vilja ha en kvinnlig läkare att göra det. Nu är det väl inte så men jag blir mer nervös med en manlig, känner mig bedömd på något vänster. En kvinnlig så blir jag mer lugn och känner mig mindre bedömd. Hon har liksom inte en sån själv och då inget att jämföra med sig själv med. Om det går att förstå.

    Är en sådan begäran konstig eller ok att ge?

  • Svar på tråden Ovanligt begära en kvinnlig läkare?
  • Anonym (.)
    Äldre 20 Nov 17:23
    #1

    Jag har hört att det inte är ovanligt att kvinnor föredrar en manlig gynekolog, för att det känns mer naturligt att en man är där nere och rotar än att en kvinna gör det. Din situation känns ju lite liknande. Jag tycker inte att det låter konstigt.

  • guchi
    Äldre 20 Nov 17:36
    #2

    Nu kommer du att få sopa Glad

  • Anonym (p)
    Äldre 20 Nov 17:42
    #3

    Tänk om du får stånd under undersökningen.

  • Sat 7 Aug 2021 10:26
    #4

    Det hade varit möjligt för vården att tilldela kvinnliga läkare till kvinnliga patienter enbart. Samt manliga läkare till manliga patienter enbart. Men det gör man inte. Man vill ha tafsandet och snusket. Förutom att det då stör relationerna vilket man också verkar tycka om.

    De som bestämmer och fattar de här besluten har själva råd och köpa privat läkare av vilket kön de vill

  • Anonym (Gör det inte.)
    Sat 7 Aug 2021 10:59
    #5

    Porrskadad som man är så tror man att man vill ha en snygg kvinnlig läkare som undersöker ens penis. Men får man det blir det bara skitjobbigt. Snygga kvinnliga läkare är inte roligt att visa en trasig penis för, man vill i det läget ha antingen en man, helst en hårig fetlagd arab i 60årsåldern. Måste det vara en kvinna så helt oattraktiv och gärna ge intryck av att vara manshatande lesbisk feminist privat men professionell på jobbet.

Svar på tråden Ovanligt begära en kvinnlig läkare?