• Anonym (vad betyder)

Kik!

Vad innebär det när det blir en liten svart fyrkant där det borde vara ett 's', 'd', eller 'r' i översta vänstra hörnet på chatbubblan på kik?

• Svar på tråden Kik!
  • Anonym (kiken)

S= att du skickat, men mottagaren kan ha mobilen avstängd eller blockat eller kontot raderat eller dålig mottagning!
    D= mottagern har fått meddelandet men ej öppnat! Skickar man till iPhones så kan det bli ett svagt D när mobilen är i viloläge, skärmsläckare! 
    R= att mottagaren har läst! 

• Anonym (kiken)

Och nu läste jag att du fråga efter nått helt annat Skäms ingen aning, aldrig varit med om det 

• Anonym (vad betyder)
    Anonym (kiken) skrev 2014-11-20 23:10:48 följande:

S= att du skickat, men mottagaren kan ha mobilen avstängd eller blockat eller kontot raderat eller dålig mottagning!

D= mottagern har fått meddelandet men ej öppnat! Skickar man till iPhones så kan det bli ett svagt D när mobilen är i viloläge, skärmsläckare! 

R= att mottagaren har läst! 

Tack för ditt svar!

Jag vet redan allt det där, men tidigare när jag skrev med en så blev det en liten svart ruta där istället för en av dessa bokstäver. Det är denna svarta lilla fyrkant jag undrar över. Den försvann sen efter ett tag.
  • Anonym (vad betyder)
    Anonym (kiken) skrev 2014-11-20 23:12:21 följande:

Och nu läste jag att du fråga efter nått helt annat  ingen aning, aldrig varit med om det 

Haha, ja :p Tack för att du tog dig tid i alla fall
  • Anonym (kiken)
    Anonym (vad betyder) skrev 2014-11-20 23:14:20 följande:
    Tack för ditt svar!
    Jag vet redan allt det där, men tidigare när jag skrev med en så blev det en liten svart ruta där istället för en av dessa bokstäver. Det är denna svarta lilla fyrkant jag undrar över. Den försvann sen efter ett tag.
    Hm, konstigt 
    Du kanske inte hade uppkoppling? Fast då blir det bara punkter!  Haha, nee jag vet inte! 
Svar på tråden Kik!