• Anonym (orolig o  förbannad)

hjälp mig sätta dit min man

hej,

nu är det så här att jag är ganska säker på att min man har ett hemligt fb konto, o jag tror jag vet vem han patar med. Men jag gjorde ett fake konto igår kväll o tänker adda den här tjejen, Men jag behöver göra mitt konto trovärdigt o behöver ha lite vänner så det inte ser för mystiskt ut. Jag kan inte ta mina egna vänner för jag vill inte på ngt sätt att det kopplas till mig o det kommer fram vem jag är. Så snälla ni där ute, kan ni tänka er att skicka vänförfrågan till mig bara för en period? Jag måste få veta! jag blir galen snart känner jag, o jag vill inte känn mig så dum att han tror att han kan komma undan me ngt sådant o att jag inte har koll på nåt. Snälla jag ber er :(

• Svar på tråden hjälp mig sätta dit min man
  • Anonym (men)

varf inte börja sända runt ¨vän förfrågningar hej vilt, många som kommer tacka ja, för de vill ha "många vänner",,, oavsett var i världen osv....

jag gjorde det igår kväll o nu på morgonen. Ingen som tackat ja ännu..är det jag som inte har ngt tålamod kanske? Jag har tänkt på det här länge nämligen men tog tag i det först igår kväll..

• Anonym (men)

hur många har du skickat då?

sänd 100 så nappar kanske 10-20?

Det var nog kanske 40-50 st

• Göm vännerlistan

Du kan välja att gömma vänlistan. Det är många som gör det. Det är inga konstigheter. Finns under inställningar. Jag har tex gömt min vännerlista för alla (inkl mina egna vänner). Snok-förbud helt enkelt ;)

Det du däremot ska göra för att det ska se trovärdigt ut är att lägga upp statusar och bilder på ditt fakekonto... Och det här måste du göra på längre sikt. Annars kommer det att synas att du har skapat allt på en och samma gång.

Lycka till!

• Anonym (företagside)

Hmm, jag ser just en företagsidé. Skapa konton och uppdatera och sälja till svartsjuka män/fruar som vill sätta dit sin respektive! Skapar jag 100 st kan jag bjuda in de 100 successivt!

• Anonym (men)
    Anonym (företagside) skrev 2014-11-21 13:00:25 följande:

Hmm, jag ser just en företagsidé. Skapa konton och uppdatera och sälja till svartsjuka män/fruar som vill sätta dit sin respektive! Skapar jag 100 st kan jag bjuda in de 100 successivt!

ska du va den nye ...  "anti - victoria milan" :;)
  • Anonym (hrmm...)

Vad är det som får dig att tro att den här tjejen skulle lägga till dig, med ditt falska konto när hon inte känner dig?

• Anonym (Xpan)

Om du måste "sätta dit" din man istället för att fråga honom rent ut borde du fundera på om ert förhållande är värt att stanna kvar i. Du tänker kanske att han kommer inte att svara ärligt om du frågar och då kvarstår frågan: är det inte läge att lämna honom, då? Du är inte bättre än han om du skapar ett fejkkonto för att sätta dit honom.

• Anonym (.)

IQ fiskmås på de flesta inläggen. Att ens ge råd på en sådan barnslig och omogen fråga är obegripligt.

• Anonym (Snoken)

Hur ska vi kunna hjälpa dig med det om du är anonym ?

• Anonym (Ah)

Bättre att logga datorn så du kommer åt hans inloggningsuppgifter ;)

Svar på tråden hjälp mig sätta dit min man