• Tesslan

Någon som har erfarenhet av sidan Drdrutt.se?

Hej!
    Som rubriken lyder. Har någon erfarenhet om sidan drdrutt.se? Någon som har handlat genom dom osv? 

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av sidan Drdrutt.se?
  • Maria 434

Jag svarar det jag svarat tidigare:

Nej, men jag skulle aldrig beställa av dom

Läs under leveransvillkor tex, det är stavfel och särskrivningar etc etc.
    Hela sidan ser ut som nåt hemmasnickrat fuskbygge.
    Att det dessutom inte finns ett enda omdöme om dom trots att dom varit verksamma i ett år för mig mkt skeptisk   

Tor 11 jul 2013 09:30#7CiteraAnmäl

Finns dessutom ingen företagsinformation om dom när man googlar.
    Adressen dom anger på sin hemsida verkar tillhöra privatpersoner, inget företag är registrerat på adressen 

• Duckan

Jag undrade just detsamma för mig själv igår. Känner mig skeptisk till sidan.

• Maria 434
    Duckan skrev 2014-11-21 14:16:25 följande:

Jag undrade just detsamma för mig själv igår. Känner mig skeptisk till sidan.

Dom saknas på AllaBolag, fortfarande går numret till en privatperson och hela hemsidan ser hemsnickrad ut
  • Duckan

Maria 434, ja det är ju så. Jag skulle beställa en grej för 199 kr och det kan jag ha och mista, men ändå, vill inte gynna skojare.

• Maria 434
    Duckan skrev 2014-11-21 14:23:56 följande:

Maria 434, ja det är ju så. Jag skulle beställa en grej för 199 kr och det kan jag ha och mista, men ändå, vill inte gynna skojare.

Risken är ju också om du betalar med kort att du blir av med ännu mer pengar.
    Sen som du säger, man vill inte gynna skojare.
  • Maria 434
    Maria 434 skrev 2014-11-21 14:49:20 följande:
    Stora varningsflaggor, prova och googla företaget får du se.
    Telnr finns inte på hitta.se, ingen adress till företaget, saknas på alla bolag etc etc
    Ha som vana att ALLTID kolla upp ett företag innan ni beställer därifrån
  • Duckan

Jepp, googlade (tänkte att du verkade påläst så jag frågade också) och hittade heller inget nummer etc samt att det är samma klänning från Kina som hos DrDrutt. Fasen också vad svårt det ska vara att kunna köpa en Frost-klänning.

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av sidan Drdrutt.se?