• Anonym (gore)

älskar gore!

Jag har alltid varit mer nyfiken på det sjuka och makabra hos människan än på det ljusa fluffiga.

Brukar kolla ganska ofta på gore-iga bilder och videos. Gore kan väl beskrivas som rätt grovt material som vissa inte kan se utan att kräkas. Typ halshuggna ISIS-offer eller självmördare. Eller döden och skador på andra vis. Videos från olika operationer.

Har en gång i mitt liv sett en live-operation och det var riktigt fascinerande även om det var en mycket rutinmässig och "tråkig" operation.

Ibland mår jag illa och dåligt psykiskt av att kolla på gore, men jag antar att det är en bieffekt av "kicken".

Kanske ska säga att typ ingen vet den här sidan av mig, det är liksom inget man berättar om på jobbet. Sen så finns det ingen sida av mig som skulle vilja skada varken djur eller människor, utan det är ren nyfikenhet att se vad som händer om man fastnar med handen i en köttkvarn.

Någon mer som är likadan?  

• Svar på tråden älskar gore!
  • guchi
    Obestämd Ok...
    Kanske du borde ha blivit kirurg eller akutvårdare av något slag ?
    Jag kräks inte, men min vän kan vara lite känsligare av begripliga orsaker.
  • kasovi

Haha, schysst.

Kom, så käkar vi tacos och kollar på diverse olika operationer.

Vill du se nåt fascinerande så tycker jag att du ska kolla upp könsbyte man till kvinna.

• Anonym (gore)
    guchi skrev 2014-11-21 17:40:26 följande:
    Obestämd Ok...
    Kanske du borde ha blivit kirurg eller akutvårdare av något slag ?
    Jag kräks inte, men min vän kan vara lite känsligare av begripliga orsaker.

Jag har alltid velat bli kirurg men tyvärr orkade jag inte anstränga mig i skolan så mina betyg räcker inte till. Resonerar även så att om jag tyckte gymnasiet var drygt blir det nog inte bättre att gå i skolan ytterligare en halv livstid

kasovi skrev 2014-11-21 17:50:32 följande:

Haha, schysst.

Kom, så käkar vi tacos och kollar på diverse olika operationer.

Vill du se nåt fascinerande så tycker jag att du ska kolla upp könsbyte man till kvinna.

Nja, lämnar nog tacosen hehe. Har försökt hitta såna bilder faktiskt, men inte lyckats. Någon enstaka har jag sett

Svar på tråden älskar gore!