• Kasab

Se möbler är svartlistade www.semobler.se

Hejsan 

Jag är faktiskt missnöjd med se möbler kundservice 
    de vill inte hjälpa mig med min soffa jag har köpt där!
    deras hemsida är www.semobler.se
    de är svartlistade också 
    www.byggahus.se/svartalistan/&sk=308&b=1356994805&e=1388530800&c=19

• Svar på tråden Se möbler är svartlistade www.semobler.se
  • zZzZz

Jaha, och med denna tråden så vill du att.... ?

Du kanske skulle googlat företaget innan du köpte en soffa där, så hade du fått reda på att dom var svartlistade, fast ARN är bara en vägledande rekommendation... inga företag har hundra procent nöjda kunder..

Du kan ju alltid utveckla Varför du är missnöjd med dom, vad det är dom har gjort/inte gjort, sen vad det är du tycker dom ska göra?

• Adam899

Va tråkig att man inte får hjälp med en vara som har fel. 
    men man kan vända sig till ARN. vist man kanske inte kan få hjälp eftersom se möbler är redan svartlistade.! 

• SE Möbler AB

Hej

Det är tråkigt att du blev missnöjd med våra varor. Vi vet inte vad ditt ärende gäller eftersom du inte uppgav anledningen till missnöjet men vi är ett seriöst företag och följer alltid konsumentköpslagarna och även ARN's rekommendationer. 
    Jag vill även påpeka att vi är ej med någon svartlista. Denna butik som du länkade till heter se möbler i Borås och existerar inte längre. Vi heter också SE möbler men vi finns i Mantorp. Som du vet så kan det finnas flera butiker/restauranger med samma namn i olika städer, det betyder inte att de är sammanlänkade.

• Rikooko

Jag är också missnöjd med deras service

De är ingen seriös företag

Akta er för denna svartlistade företag som har hem sida heter

www.semobler.se

H
Svar på tråden Se möbler är svartlistade www.semobler.se