• Ceridwen

Haft ont i ryggslutet och ryggen sen igår kväll och nu har magen sjunkit!! vad betyder det?!

NI vet säkert allt om mig vid det här laget, så jag hoppas slippa dra upp det igen.
    Men jag är ju i v.27+4 och sen igår kväll har jag rejäl smärta i korsryggen, som är hela tiden, inte med intervaller. Det smärtar när jag rör på mig, eller ligger ner i en ställning eller sitter. Ja, det gör ont hela tiden. Vissa ställningar kan underlätta, men det gör ändå ont.
    Nu tittade jag på magen i profil i spegeln och JÖSSES vad den har sjunkit bara sen igår! Vad är det som händer?!

• Svar på tråden Haft ont i ryggslutet och ryggen sen igår kväll och nu har magen sjunkit!! vad betyder det?!
  • ebben

bebben ändrar läge..........
    Har du varit in på nån mer koll? vad ska de göra?

• Ceridwen

ebben:

Jag skall på koll på måndag.

Men jag har haft så här jäkla ont se i går kväll, inte ens alvedon hjälper. Kan det vara fixering på g? Känns det såhär då? Jag orkar inte. Hur länge skall jag ha ont?

• valkyrian

Tycker du skall åka och kolla upp det för säkerhetssull, det är säkert ingen fara, men lika bra?

• ebben

Ja du,man kan ju dessvärre ha jäkligt ont!! Kan absolut vara fixering,då kan det ju klämma på nerver o allt.........

• Ceridwen

ebben:

Jag vet ju inte riktigt hur fixering känns. Min son fixerade sig först under värkarna i v.41+
    Så detta är nåt helt nytt. Men OM det är fixering (som känns som världens foglossning) hur länge har man ont?

• ebben

Ja,man kan ha ont LÄNGE.........är du orolig så ring o hör.

• Ceridwen

ebben:

PÅ natten har jag en kudde mellan benen, så då brukar det värsta luta, men nu idag och igår kväll, är en riktig pina. Jag är väl inte jätteorolig. Jag tror ju inte att det är värkar, för de kommer inte med mellanrum, utan det känns mer som en blandning av foglossning och ont i ljumskarna. Kan inte riktigt förklara. Känns som att skelettet går sönder nästan. Det är väldigt ömt i korsryggen. Sen har jag börjat kissa mycket oxå.

• P A

Det är inte så att du har åkt på foglossningar?

• Ceridwen

Ville bara veta om det är fixering. Trodde först på världens foglossning, men nu när jag såg att magen sjunkit plus att den ser platt ut vid naveln, så började jag fundera om det kunde vara fixering. har bara suttit ner hela dagen idag, för jag har haft ont. men det gör inte så ont så jag gråter. det drar, stramar och värker samtidigt.

Svar på tråden Haft ont i ryggslutet och ryggen sen igår kväll och nu har magen sjunkit!! vad betyder det?!