• Mackan87

Tips på mysigt nyårsfirande! (Pensionat/hotell...)

Jag är medveten om att jag nog är ute i lite sen tid, men plötsligt har jag och sambon fått råd att unna oss något extra och skulle väldigt gärna vilja åka bort och fira nyåret på hotell/pensionat med romantisk middag. Vi bor på gränsen mellan Västergötland/Värmland och vill inte åka alltför långt bort.

Är det någon som har tips på nåt fint PRISVÄRT hotell/pensionat/? som skulle kunna passa oss?? :)

• Svar på tråden Tips på mysigt nyårsfirande! (Pensionat/hotell...)
  • Anonym (Göteborg)

Jag och min sambo bor i Malmö just nu, men tidigare bodde han i Stockholm och jag i Malmö. Så på nyår åkte vi till Göteborg och bodde på hotell i fem (tror jag det va) nätter och hade supermysigt. Vi bodde på Scandic vid nordstan, 900 per natt ca. Hoppas du/ni kommer på något kul att göra!????

• Tess90

Jag och min sambo var på Selma Spa i Sunne förra året, kan verkligen rekommenderas :)

• Mackan87

Tack för era tips! Till slut kom vi fram till att vi stannar hemma och går på middag hos familj och vänner istället. Det var så himla dyrt överallt under nyår och vi åker bort under Lucia och har en romantisk helg då :)

Svar på tråden Tips på mysigt nyårsfirande! (Pensionat/hotell...)