• Anonym (Undrar)

Skillnad på Cuckold o Hotwife?

Ja som rubriken lyder. Vad är skillnaden? Bägge vill väl kolla på när deras fru eller tjej har sex med nån annan och that´s it, trodde jag.

Så snälla nån som vet, förklara.

• Svar på tråden Skillnad på Cuckold o Hotwife?
  • Anonym (Cuck)

En cuckold är en man i ett förhållande som håller sig till sin kvinna medan hon å andra sidan kan ta sig älskare vid sidan om. I ett sådant förhållande kallas kvinnan för hotwife så det är bara benämningar på de som lever i ett cuckold/hotwife förhållande.

• Anonym (???)
    Anonym (Cuck) skrev 2014-11-25 00:13:35 följande:

En cuckold är en man i ett förhållande som håller sig till sin kvinna medan hon å andra sidan kan ta sig älskare vid sidan om. I ett sådant förhållande kallas kvinnan för hotwife så det är bara benämningar på de som lever i ett cuckold/hotwife förhållande.

Ursäkta en okunnig!

Vad heter det om det är tvärtom? Alltså att mannen har älskarinnor medan kvinnan håller sig till sin man.
  • Anonym (Cuck)
    Anonym (???) skrev 2014-11-25 00:30:23 följande:

Ursäkta en okunnig!

Vad heter det om det är tvärtom? Alltså att mannen har älskarinnor medan kvinnan håller sig till sin man.

Hon kallas cuckqueen, vad mannen kallas har jag inte koll på.... Stud?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Cuck) skrev 2014-11-25 00:13:35 följande:

Ok då förstår jag lite bättre. Tack för svaret!

Förstår bara inte varför det måste vara så dramatiskt med allt sånt här? Många killar verkar fantisera om världens orgier som kvinnan deltar i där han bara står o ser på bakom en skärm i nåt hörn. Känns som det gränsar mot bdsm-grejer, väldigt mycket. Han ska serva dom andra med andra med mat, slicka upp efter dom andra osv. Måste det vara så?
  • Anonym (cuckold lover)

Håller inte riktigt med om defenitionen ovan.

Så som jag förstått på alla cuckold och hotwife forum som man hänger på så får mannen i princip sällan delta i cuckold utan bara se på och förnedras verbalt och eventuellt fysiskt, slicka rent, kanske suga bullen hård osv.

Medans vid hotwife får mannen delta utan någon större förnedring, dock ändå frun som bestämmer vem och hur hon vill ha sex.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (cuckold lover) skrev 2014-11-25 11:18:42 följande:

Håller inte riktigt med om defenitionen ovan.

Så som jag förstått på alla cuckold och hotwife forum som man hänger på så får mannen i princip sällan delta i cuckold utan bara se på och förnedras verbalt och eventuellt fysiskt, slicka rent, kanske suga bullen hård osv.

Medans vid hotwife får mannen delta utan någon större förnedring, dock ändå frun som bestämmer vem och hur hon vill ha sex.

Så vid hotwife är det mera frågan om vanligt deltagande vid typ trekanter o sånt? Utan att slicka upp efter dom andra o så.
  • Anonym (Anon666)
    Anonym (Undrar) skrev 2014-11-25 11:24:21 följande:
    Så vid hotwife är det mera frågan om vanligt deltagande vid typ trekanter o sånt? Utan att slicka upp efter dom andra o så.
    Cuckold innefattar tillräckligt med saker att hålla en stab med psykoanalytiker upptagna i tiotals år. För det handlar mycket om personliga saker, läggningar, upplevelser som färgar det man vill se och uppleva.

Det finns de som vill se sin fru njuta med någon annan där han själv kanske är med på ett hörn. Det kan vara tanken och fantasin där hon släpper fram sin förbjudna sida och ger sig hän. Kanske något han saknar i sitt nuvarande förhållande.

Det finns de som vill gå ett steg längre där hon har sex med flera män på en gång. Där hon beter sig som en slampa utan tanken på påföljder. Okända män, inget skydd, risk för graviditet kan ingå i denna fantasi. Även att hennes kåthet är så stark att hon inte kan kontrollera sig.

Det finns de som tänder på rollen som den försmådda mannen som bara får titta på. Det kan självklart vara självvalt också. Hon gör allt och han filmar, coachar henne och efteråt har de sex där hon berättar hur det var. Att hon berättar är en viktig del.

Det finns de som går ett steg längre och inte får vara med utan bara under förberedelserna och sedan får allt berättat efteråt när de själva har sex.

Det finns de som ännu längre där han inte längre är en del av hennes sexliv. Hon gör saker på egen hand och bara får "njuta" av att hon är otrogen. Här finns det en tydlig bild av undergivenhet och även förnedring i upplägget. Om hon säger hur värdelös han är i sängen, hur klent bestyckad han är så är det en extra kick. Här kan även jobbet med att "städa upp" ingå. Han löser sitt eget sex med att onanera i ensamhet till upplevelsen av det hon har gjort.

Och så vidare....

Gissar att det nästan finns lika många varianter på detta som det finns cuckoldpar. Men en återkommande sak är just "Madonna-Hora" komplexet där en del vill ha en trogen, vacker kvinna i vardagen och en lössläppt slyna i sängen som gör allt. Där själva upplevelsen att djupt inom den vanliga frun så döljer sig det ett lättfotad slampa som kan tänka sig göra allt. För en del så är själva tanken på ett möjligt "uppvaknande" en kick. Det kan även ske genom att hon inte kan kontrollera sig med en annan man efter han själv inte har lyckats få fram det ur henne trots försök. Chansen att slampan inte existerar går man runt genom att i fantasin placera henne direkt i en situation där hon redan är "förvandlad". Där han är en fluga på väggen.

Det finns även de som ser det som en utväg ur ett kallt och tråkigt sexliv. Där man tror att med rätt man. situation och storlek på lemmen så kan hennes saknade sexlust säkert komma fram. Eller som en man skrev "Jag skulle ta det mer ro att se henne med en annan man bara för att se om det öht fanns NÅGON sexlust i henne". Det finns även en variant på detta och det är de män som vill se sin kvinna tas hårt, nästas bestraffas. Om hon njuter av det eller inte skiljer sig åt mellan männen. 
  • Anonym (Undrar)

Tack snälla Anon666 för det utförliga svaret. Det verkar ju som att det finns en hel radda med varianter att välja på då.

Men om mannen inte längre är en del av hennes sexliv, vad har dom då ihop egentligen? En vardag där han ändå diskar, städar o sköter allt? Medan hon är placerad på piedestal såsom helt ouppnåelig och oåtkomlig.

Intressanta tankar att ta till sig iaf, som sagt.

• Anonym (Anon666)
    Anonym (Undrar) skrev 2014-11-25 22:15:28 följande:
    Tack snälla Anon666 för det utförliga svaret. Det verkar ju som att det finns en hel radda med varianter att välja på då.

Men om mannen inte längre är en del av hennes sexliv, vad har dom då ihop egentligen? En vardag där han ändå diskar, städar o sköter allt? Medan hon är placerad på piedestal såsom helt ouppnåelig och oåtkomlig.

Intressanta tankar att ta till sig iaf, som sagt.
    Bra fråga. Det är något väldigt destruktivt i det. Jag har svårt att se själva grejen där mannen bara finns där för att sköta hemmet och dra in pengar medans hon är ute och ligger runt. Men det kanske någon som känner så är bättre lämpad att svara på.

Jag såg ett inlägg på ett amerikansk forum, och jag hoppas att det bara stannade vid en fantasi. Men mannen där ville verkligen att hans fru skulle ha sex med andra, neka honom sex själv, förnedra honom om hur värdelös han var, att hon skulle förnedra honom inför hennes älskare och vänner. Och finalen var att hon lämnade honom för en älskare, tog alla pengar och hemmet, dumpade honom ensam och bedragen i ett risigt hus, och hon fortsatte leva det lyckligaste och framgångsrika liv man kan leva.
  • Anonym (Strl44)

Enlig min uppfattning innebär cuckold att mannen är undergiven. Kvinnan knullar med andra men mannen får inget.

Men en man kan ha en Hotwife utan att för den skull vara det minsta undergiven. Han tillåter sin kvinna att knulla med en annan man, men det är Mannen som håller i initiativet.

Så är det i vårt fall.
    Hon är lite undergiven.
    Jag är dominant, håller i taktpinnen, tar initiativet och låter ibland en annan man, av mig utvald, knulla henne.

Vare sig jag eller min HotWife identifierar oss med cuckold.

Svar på tråden Skillnad på Cuckold o Hotwife?