Skillnad på Cuckold o Hotwife?
Ja som rubriken lyder. Vad är skillnaden? Bägge vill väl kolla på när deras fru eller tjej har sex med nån annan och that´s it, trodde jag.
Så snälla nån som vet, förklara.
Ja som rubriken lyder. Vad är skillnaden? Bägge vill väl kolla på när deras fru eller tjej har sex med nån annan och that´s it, trodde jag.
Så snälla nån som vet, förklara.
En cuckold är en man i ett förhållande som håller sig till sin kvinna medan hon å andra sidan kan ta sig älskare vid sidan om. I ett sådant förhållande kallas kvinnan för hotwife så det är bara benämningar på de som lever i ett cuckold/hotwife förhållande.
En cuckold är en man i ett förhållande som håller sig till sin kvinna medan hon å andra sidan kan ta sig älskare vid sidan om. I ett sådant förhållande kallas kvinnan för hotwife så det är bara benämningar på de som lever i ett cuckold/hotwife förhållande.
Ursäkta en okunnig!
Vad heter det om det är tvärtom? Alltså att mannen har älskarinnor medan kvinnan håller sig till sin man.
Håller inte riktigt med om defenitionen ovan.
Så som jag förstått på alla cuckold och hotwife forum som man hänger på så får mannen i princip sällan delta i cuckold utan bara se på och förnedras verbalt och eventuellt fysiskt, slicka rent, kanske suga bullen hård osv.
Medans vid hotwife får mannen delta utan någon större förnedring, dock ändå frun som bestämmer vem och hur hon vill ha sex.
Håller inte riktigt med om defenitionen ovan.
Så som jag förstått på alla cuckold och hotwife forum som man hänger på så får mannen i princip sällan delta i cuckold utan bara se på och förnedras verbalt och eventuellt fysiskt, slicka rent, kanske suga bullen hård osv.
Medans vid hotwife får mannen delta utan någon större förnedring, dock ändå frun som bestämmer vem och hur hon vill ha sex.
Tack snälla Anon666 för det utförliga svaret. Det verkar ju som att det finns en hel radda med varianter att välja på då.
Men om mannen inte längre är en del av hennes sexliv, vad har dom då ihop egentligen? En vardag där han ändå diskar, städar o sköter allt? Medan hon är placerad på piedestal såsom helt ouppnåelig och oåtkomlig.
Intressanta tankar att ta till sig iaf, som sagt.
Enlig min uppfattning innebär cuckold att mannen är undergiven. Kvinnan knullar med andra men mannen får inget.
Men en man kan ha en Hotwife utan att för den skull vara det minsta undergiven. Han tillåter sin kvinna att knulla med en annan man, men det är Mannen som håller i initiativet.
Så är det i vårt fall.
Hon är lite undergiven.
Jag är dominant, håller i taktpinnen, tar initiativet och låter ibland en annan man, av mig utvald, knulla henne.
Vare sig jag eller min HotWife identifierar oss med cuckold.