Hon vet inte vad hon känner
Jag behöver lite hjälp att försöka förstå(om det nu går) situationen jag hamnat i....
Jag har sedan 6 månader haft ett helt underbart förhållande med en tjej. När vi träffades kom hon precis ur ett långt förhållande med barn, hus ja hela köret.
Men vi fann varandra direkt och jag måste säga att det varit den absolut bästa relation jag någonsin varit i. Vi har kommit varandra väldigt nära och enligt henne har hon aldrig träffat någon som hon kan vara sig själv med på samma sätt som med mig..... Jag känner samma sak.
Nu till saken:
Efter några månader kom det upp att hon kände en konstig känsla som hon inte kunde beskriva. Hon kunde ibland känna sig lite "likgiltig" till vårt förhållande. Vi pratade igenom det och fortsatte och allt var bra.
För någon vecka sedan sa jag upp mitt boende för att flytta ihop med henne och vi åkte på en två veckor lång semester tillsammans för att njuta. MEN.... Mitt under semestern blir kom konstigare och konstigare och tillslut ställer jag frågan om allt står rätt till vilket slutar med att jag måste skaffa nytt boende och att vi numer inte längre är tillsammans.....
Vad jag inte riktigt kan förstå är:
Vårt förhållande har varit riktigt bra. Hon säger att hon inte kan förklara vad hon känner men att något inte stämmer.
Hon tycker samtidigt att hon aldrig träffat någon som mig och att jag har allt det hon alltid velat ha, och inte kan förstå varför hon känner som hon gör.... Hon bad till och med att få förbli vänner då hon inte vill missta mig helt ur sitt liv, men att hon behöver vara själv för att inte få panik.
Vad är det som händer här egentligen? Hur kan världens förälskelse vända på detta sätt? Känns som jag suttit i en båt som plötsligt slagit runt.
Hon har daglig kontakt med sitt ex då de hämtar/lämnar dagligen. Men jag vill ändå inte tro det är det, och det säger hon själv med....
Så ni som varit i hennes eller min sitts. Vad har detta berott på, och hur har det slutat?
Tack för alla svar jag får!