• Rödtott

    My friend Cayla?

    Den här dockan står högst upp på dotterns önskelista. Någon som har köpt den och vet hur den är? Bra/dåligt?

    Årets leksak tydligen

  • Svar på tråden My friend Cayla?
  • septemberbarn08

    Min dotter har också önskat sig en men hon är bara 4 (och har således ingen mobil, som jag fattar att man behöver?) så hon kommer inte få en.

    Ofta ser ju leksaker hemskt roliga ut på reklamen men är i själva verket inte alls speciella i verkligheten. Mitt tips är att alltid söka åt någon video om leksaken på youtube. Vi har ratat många leksaker efter att ha kollat på videor.:)

  • Rödtott

    Min är 6,5år och har heller ingen mobil. Vi tänkte använda Ipaden. Läste lite frågor&svar på dockans hemsida och det verkar som att det funkar med upp till 10m avstånd och att mycket av materialet finns offline. Jag tänker att hon kan leka bara appen är igång i lgh? Tack för tipset med Youtube! Ska absolut kolla där

    Egentligen tycker jag att den är väl dyr, men jag hoppas att hon är stor nog att kunna ta hand om den. Hon vill baaara ha den - om det så är det enda hon får

  • Toodiloo

    Oxå nyfiken på dockan, kan inte bestämma om jag tycker den är fin och kul med interaktivitet eller obehaglig och gör att 4,5åringen kommer vilja ha ipaden ännu mer... Svårt med julklappar o hon önskar sig en docka.. ð??

Svar på tråden My friend Cayla?