• Silverdraken

Ensam hemma en fredagkväll. Vad ska jag hitta på??

Här sitter jag på FL och är rastlös. Andra helgen i rad som inte jag och pojkvännen har råd att resa till varann.
    Jag ska träffa vänner imorgon, men jag behöver nåt att göra nu!! Har ni tips på vad man kan göra för att känna sig mindre ensam?

• Svar på tråden Ensam hemma en fredagkväll. Vad ska jag hitta på??
  • isa275

samma här!! tips tack....!

• turia

ja surfar med en hand- ostbågar i ena..

• saralways

Gör en "Ta hand om dig själv-kväll"..!
    Har jag gjort ibland när jag är ensam, det kan vara jätteskönt!

Ta ett långt skumbad eller en härlig ducsh med peeling, använd din finaste body lotion, peela ansiktet och lägg ansiktsmask, gör en hårinpackning, måla naglarna (på tårna också!), lyssna på din favoritmusik, sjung med högt!, bädda ner dig i soffan i dina sängtäcken och ät och drick något gott medan du tittar på något roligt på tv´n, eller alternativt läs en bok som du aldrig har tagit dig tid till..!

Bara som ett exempel!

• Silverdraken

Haha, ostbågar vore gott! *springer iväg och poppar pop-corn*

• JohPet

Ja, det gäller nog att planera såna kvällar. Låna bok etc. Själv glömmer jag att jag ska göra det... Min sambo ligger och sover för att han ska jobba natt. Inte så kul det heller.

• Silverdraken

Ja..jag har lite filmer..men de är läskiga och jag kan inte se otäcka filmer när jag är själv...

• JKMNA

Du får väl sitta här som vi andra! Jättekul fredag ju!

• Dino78

Surfa, kolla film, läsa, baka. Det är saker jag skulle göra om jag hade en ensam hemma kväll.

• JohPet

Man kan ju alltid passa på att äta sånt som bara man själv gillar. Jag åt kroppkakor innan . Det gillar inte min sambo!
    Annars brukar jag titta på typiska tjejfilmer eller passa på att jobba.

• Jefa

Är oxå ensam ikväll! Har unnat mig chips och cola
    Hoppas dt kommer något bra på TV, annars blir det väl FL

Svar på tråden Ensam hemma en fredagkväll. Vad ska jag hitta på??