• Smecker

Tjej, uppskattar du att ha möjlighet att få sex?

Enligt vissa trådar/skribenter så är det för alla tjejer möjligt att få sex när och hur som helst. Det är bara att gå ut på krogen eller ragga ett konto på någon kontaktsajt, och sätta igång och ligga för glatta livet. Det är en ynnest och förmån som enbart tjejer åtnjuter, och är djupt orättvist att inte killar får ta del av denna förmån/ynnest.

Personligen anser jag att det resonemanget är förenklat och naivt, men frågan är:

Uppskattar du tjej denna möjlighet som du har, att få sex när som helst och hur som helst? Är det något du har efterfrågat eller önskat?

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjej, uppskattar du att ha möjlighet att få sex?
  • MaryM

Ja ibland skulle jag velat svara. Klart att det kan vara najs att lätt hitta nån att ligga med. Mitt problem är att det är många nötter där ute och jag har högra krav. :)

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Mia)

Visst kan det vara bra och roligt att ha möjligheten ibland. Men det är inte lika roligt när det känns som om alla killar bara vill ligga med en och inte träffa en för något annat.

Det har gjort mig extremt osäker på alla killar jag träffar. Vilket är synd.

• The past is now

Nej aldrig. Har högre tankar o mig själv än så. Lät jävligt slampigt/billigt i ts.

Alla kvinnor eller män för den delen är inte stöpta i samma form.

• Anonym (Fantastiskt)

Oh, det är såå trevligt att det finns män som vill använda mig som sexleksak utan en tanke på att jag ska få ut något av det.

Tack och lov finns det män som är intresserade av att ha fantastiskt ömsesidigt sex med en kvinnlig människa, men de är tyvärr inte bara att plocka upp på krogen eller internet :(

• eslah

Har aldrig varit tacksam för sådana saker, varför ska man vara överlycklig över att få en karl på krogen i säng? Den bekräftelsen betyder noll eftersom män är lika lätta att lägga ner som det är att mosa en snigel i solsken. Däremot är jag nöjd när jag har en karl på heltid som kan knulla och laga mat, det räcker gott och väl.

• Anonym (pds)
    Anonym (Mia) skrev 2014-11-26 16:32:37 följande:

Visst kan det vara bra och roligt att ha möjligheten ibland. Men det är inte lika roligt när det känns som om alla killar bara vill ligga med en och inte träffa en för något annat.

Och det är precis av detta skäl som tjejer så mycket lättare kan hitta ett ligg. Många killar tar vad som helst och är enbart ute efter sexet.

Om killar vore lika kräsna som tjejer skulle det se annorlunda ut.
  • Celines Essence

Jag har insett att jag nog lätt skulle kunna ha sex med många män, men har inte "utnyttjat" det. Trots att jag visat upp mig lättklädd har mitt syfte aldrig varit att få sex. De flesta män har accepterat det. För mig är det så mycket mer värdefullt att ha sex med en person som tycker om hela mig. Som vill dela alla möjliga tankar och känslor. Då känner jag att jag kan vara mig själv och släppa loss, slappna av.

Jag har, trots att jag inte haft sex med många, en hög sexlust och ett stort sexuellt intresse.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • camelCase

O ja! Jag tackar min lyckliga stjärna dagligen för möjligheten att agera runkleksak för diverse kåtslagna män. Ack vilket priviligeium!

• Celines Essence

Kanske skulle lägga till att jag inte brukar bli uppraggad när jag är ute och tex dansar. Det är främst här på fl som män har kontaktat mig. Jag får ändå en känsla att jag nog kan få män i verkliga livet också om jag skulle gå in för det, men jag är inte intresserad. När jag är ute har jag kul med kompisar, inget annat.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Jess)

Nu är jag gift, men hypotetiskt då. Det ska ju vara en man jag tänder på och känner mig trygg med, inte vem som helst. Och en sån man kan jag inte bara ha sex med sådär enkelt och på en gång, det kräver lite jobb. Även om jag skulle kunna gå med i typ bodycontact så skulle jag inte alls känna mig trygg att träffa nån därifrån på en gång, det kan ju vara värsta blådåren som vill sexmörda mig. Jag måste lära känna mannen, och då faller ju weirdos bort i den processen men sexet blir inte lika enkelt att "skaffa".

Svar på tråden Tjej, uppskattar du att ha möjlighet att få sex?