• Svar på tråden Mask i ögat!!!(OBS;Äckligt!!!!!!)
  • djmugg

Fy, jag såg det!! Jag skulle nog dö tror jag... Aldrig kunna leva normalt efter det i alla fall.

• turia

jag skulle förmodligen svimmat av chocken..urrk

• puhbear

jag SPYYYR rent ut sagt!!

• Glowstar

hUUUUUUU, så galet groteskt, läste imorse...Skräck!

• turia

visste ni att alla människor har små djur i ansiktet?
    kvalster typ som käkar på din hud?

• Trossens mamma

turia...jodå. de vet jag att de finns. de finns i sängen oxå. å trivs extra bra om man bäddar sängen ha jag hört.

men mask vill nog ingen ha huuuu

• turia

sen lite mer mask-tema:
    är det inte vanligt att barn får springmask?
    jag kommer ju dö om jag ser nån mask i min sons rumpa!!

• Trossens mamma

jo barn kan lätt få spring mask....smittar väl via jord om de får i sej av det eller sand osånt va? nån slags baciller. eller om katten skitit i jord som knodden mumsar i sej har jag fel.

eller så kan de väl smitta från person till person... via leksaker....ett barn med mask kanske kliat sej i rumpan å för över ägg som nästa barn får i sej genom å äta på leksaken...

*rätta mej någon*

• Challe N

Å jag ryser..

Trossens mamma: Tror du har rätt ang. springmask.. Det kan också smitta genom att man sitter på samma toalett som någon med mask har suttit på.. Därför är det viktigt att man håller barnet hemma från dagis om det har mask i magen!

• turia

har hört att det bruka va iaf 1 barn som får springmask på dagis nån gång- o de måste hållas hemma...viktigt med hygien, o tvätta o åter tvätta sängkläder o underkläder. de jävlarna lägger ägg snabbt som tusan..

• Trossens mamma

huuu.....man ska nog undvika offentliga wc själv med om man inte vill ha rumpmaskar...

• LilleSkutt

Wäääähhuuuuuhhh, vad äckligt.....

• Trossens mamma

usch tänk om ögon maksen lagt ägg där så kommer det nya maskar i hennes öga...*kräks*

• Bersson

ÅÅÅÅÅH, vidrigt! Får panik bara jag tänker på det!!!

• tjejen1981

jag var hubgrig nyss o funderade på o ta en smörgås men ja den lusten försvann fort, usch vad äckligt... undra hur den kom dit egentligen eller vill nog inte veta

Svar på tråden Mask i ögat!!!(OBS;Äckligt!!!!!!)