• Anonym (fin o glad)

Finns besvarad kärlek??

Hej jag vet inte vad det är för fel på mig, har tidigare haft ett långt förhållande å vi har barn ihop men nu varit singel ett tag. Har hela tiden varit trogen och nu som singel har jag haft "beundrare" men inte känt att det klickat, först för att jag inte känt mig redo och sen för att jag har inte letat, inte velat stressa in i ngt nytt osv. Men så nu träffade jag en jätte trevlig kille å föll som en fura, jätte gullig, fick hans nr å han ville jag skulle höra av mig men sen antar jag att jag gjorde ngt fel, skickade ett sms å fick bara ett kort opersonligt svar, dagen efter skickade jag ett till samma sak. skrev vad jag tyckte att han var en go kille osv o att han fick höra av sig om han ville. det är 2 dagar sen inget, jag har inte vågat göra ngt mer men håller på att bli tokig, är över 30 å har aldrig varit så hör förut... Ska det vara så j-a svårt att hitta ömsesidig besvarade känslor? existerar det över huvudtaget? mitt ex å jag har mest hållit ihop av praktiska skäl så där var det inte heller så mycket passion. Det måste ju vara ngt fel på mig som sitter och nojjar över ngn jag nyss mött som en tonåring, borde ju veta bättre.

Borde jag bara sura ihop, glömma å tänka att han får skylla sig själv eller är det värt att slåss för å ge det en chans till å ringa honom om några dagar? OM han tvekar kan man vända det? eller blir man bara utan undantag en efterhängsen jobbig bimbo om man som tjej kontaktar en kille?

• Svar på tråden Finns besvarad kärlek??
  • DickRex

Tråkigt läge just nu, men du! Du hade förmågan att känna dig som en fjortis igen. Du lever, och livet är en berg-o-dal-bana!

Håller tummarna för dig!

Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
  • Anonym (Milla)

Min erfarenhet är att det finns men att det är OTROLIGT svårt att hitta. Jag upplever själv mitt första förhållande med ömsesidig känslor nu vid 35 års ålder.

Svar på tråden Finns besvarad kärlek??