• Anonym (En undrande kille)

Tjejer! Är det hett med Poliser / Brandmän?

Man har ju hört det där med att vissa tjejer går igång på uniformer å sådant. Vilken uniform är hetast tycker ni? Är det poliser som "är mest intressant" eller någon annan kategori? Är brandmän eller militärer mer eller mindre upphetsande? Har ni någon uniformsfantasi? 

• Svar på tråden Tjejer! Är det hett med Poliser / Brandmän?
  • Anonym (Fia)

Kan inte påstå jag är så stort fan av uniformer, men poliser är anti-hett för mig. Har inget emot poliser som sådant, men sexigt? inte ett dugg.
    Brandmän kan vara hett dock, men inte så att det nödvändigtvis gör en man som inte är min "typ" intressant.
    Militärer är inte riktigt min grej, men på rätt person kan en sådan uniform addera en hel del. Fast bara på riktigt rätt person.

• Anonym (uniform)

Snygga killar i uniform är hett men killar som inte är snygga blir inte snygga med uniform. ..

• Anonym (nej)

Nej inte ett dugg. Men kan vara för att man träffat på ett riktigt psykfall som brandman så har han dragit med sig alla i uniform. Tyvärr. Sen tycker jag förövrigt att en högre allmänbildning är betydligt hetare.

• Anton Chigurh
    Anonym (Fia) skrev 2014-11-29 05:40:41 följande:
    Kan inte påstå jag är så stort fan av uniformer, men poliser är anti-hett för mig. Har inget emot poliser som sådant, men sexigt? inte ett dugg.
    Brandmän kan vara hett dock, men inte så att det nödvändigtvis gör en man som inte är min "typ" intressant.
    Militärer är inte riktigt min grej, men på rätt person kan en sådan uniform addera en hel del. Fast bara på riktigt rätt person.
    Tror du har en poäng här !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • guchi
    Anton Chigurh skrev 2014-11-29 10:05:05 följande:
    Tror du har en poäng här !!!
    Brandmän är heta och poliser är skarpa ?
  • eslah

Nej jag gillar inte poliser och brandmän, stött på alldeles för många sådana i mina dagar. Lider av hybris och presenterar sig vid sin yrkestitel innan dom säger sitt namn. Som att man säger - jag är servitris och jag heter Lisa, precis....bara poliser och brandmän som säger så.

Har bättre erfarenhet av yrkesmilitärer då, uniformerna är dessutom rätt heta.

• Schna
    eslah skrev 2014-11-29 10:35:23 följande:

Nej jag gillar inte poliser och brandmän, stött på alldeles för många sådana i mina dagar. Lider av hybris och presenterar sig vid sin yrkestitel innan dom säger sitt namn. Som att man säger - jag är servitris och jag heter Lisa, precis....bara poliser och brandmän som säger så.

Har bättre erfarenhet av yrkesmilitärer då, uniformerna är dessutom rätt heta.

Jo, jag har mött yrkesmilitärer som presenterat sig så med Hett.
  • guchi
    Schna skrev 2014-11-29 10:58:41 följande:
    Jo, jag har mött yrkesmilitärer som presenterat sig så med Hett.
    Skrevs i tidningar här om dagen att män från Afghanistan presenterar sig som amerikanska militärer, att de raggar tjejer för pengar.
Svar på tråden Tjejer! Är det hett med Poliser / Brandmän?