• Anonym (?)

Hur firar ni er födelsedag? Vad gör ni?

Sitter här på min födelsedag i år igen. Har ingenting att göra, inga vänner eller familj som kommer och grattar. Barnen och maken gav mig sovmorgon imorse och det uppskattas väldigt mycket! Men sen då? Vad gör man på sin födelsedag? Vad brukar ni göra? 

• Svar på tråden Hur firar ni er födelsedag? Vad gör ni?
  • Anonym (Födelsedagsmiddag)
    Anonym (?) skrev 2014-11-29 13:07:53 följande:

Sitter här på min födelsedag i år igen. Har ingenting att göra, inga vänner eller familj som kommer och grattar. Barnen och maken gav mig sovmorgon imorse och det uppskattas väldigt mycket! Men sen då? Vad gör man på sin födelsedag? Vad brukar ni göra? 

I år så firas min födelsedag 5 dagar innan med en tre rätters middag med hela familjen... Men jag ska ha en större 30 årsfest till våren
  • Anonym (?)
    Anonym (Födelsedagsmiddag) skrev 2014-11-29 13:22:23 följande:
    I år så firas min födelsedag 5 dagar innan med en tre rätters middag med hela familjen... Men jag ska ha en större 30 årsfest till våren
    Vad trevligt! :) Är bjuden på middag hos min pappa imorgon men det blir "bara" jag, maken, barnen och pappa då jag inte har någon släkt eller större familj.
  • Anonym (Memyselfandi)

Äter nån god middag hemma med min man & mina barn. Får några presenter. Äter tårta. När barnen fyller år är det kalas, massa paket och annat roligt. Men det känns inte alls lika stort eller viktigt att fylla år själv..

• Anonym (Inget speciellt)

Stiger upp, går till jobbet, kommer hem och lagar middag, ser på TV och går och lägger mig.
    Det är nog minst 15 år sedan jag fick en present och några inbjudningar till födelsedagsfest lämnar jag aldrig. Vill någon hälsa på är dörren öppen den dagen liksom årets 364 andra dagar.

• Anonym (:-))
    Anonym (?) skrev 2014-11-29 13:27:23 följande:
    Vad trevligt! :) Är bjuden på middag hos min pappa imorgon men det blir "bara" jag, maken, barnen och pappa då jag inte har någon släkt eller större familj.
    Okej, hoppas iallafall att du får det trevligt... Jag själv tycker att det ska bli roligt att bara umgås med närmsta familjen...
  • Jag kom inte på något bättre

Jag har inte firat min födelsedag sen jag blev 16. Nu blir jag 21 på tisdag, och det enda jag vill är att få vara ifred.. Ska vi byta?

~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~
  • Anonym (?)
    Jag kom inte på något bättre skrev 2014-11-30 09:47:09 följande:
    Jag har inte firat min födelsedag sen jag blev 16. Nu blir jag 21 på tisdag, och det enda jag vill är att få vara ifred.. Ska vi byta?
    Mjae.. Ifred blir man inte med tre barn så jag antar att du inte vill byta längre :P
  • Mrs D

Jag fyllde år i torsdags, 28 år, hade en helt vanlig dag. I lördags bjöd maken på middag och bio.

• Jag kom inte på något bättre
    Anonym (?) skrev 2014-11-30 20:48:23 följande:
    Mjae.. Ifred blir man inte med tre barn så jag antar att du inte vill byta längre :P
    Haha barn är lugnt, har en här ändå ;P
    ~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~
  • Anna Hbg

Mannen fyller år dagen innan mig och sonen och jag delar födelsedag så allt fokus riktas på dem, mest sonen såklart, så blir inte mycket till firande för egen del.

• Anonym (e)

Jag åker utomlands. Ibland bara en weekend och ibland en längre resa.

Svar på tråden Hur firar ni er födelsedag? Vad gör ni?