• Anonym (Dålig fantasi)

Kan ni hälpa mig att komma på lämpliga straff till min kille

Jag vill komma på straff som verkligen får honom att skämmas ordentligt. Men jag har så dålig fantasi. Funderar på om han ska få ha trosor och bh till jobbet. Men det känns inte som det biter ordentligt. Kanske låta honom ha blöja på sig hela dagen. Har ni några bra ideer?

Han tycker om det men jag är så dålig på att vara dominant.

• Svar på tråden Kan ni hälpa mig att komma på lämpliga straff till min kille
  • villbusa

Tycker du ska ha honom i koppel när ni går på stan, gärna med nitar på halsbandet....Solig

• Anonym (Switch)

fint att du vill göra detta för din kille:)
    finns ju massor av saker men du måste ju också tycka att det är kul och givande.
    att vara dominant är jätte svårt om det inte kommer naturligt, också lätt att det blir lite fel.

om det handlar om att skämmas så är det väl en bra ide att han får ha på sig trosor till jobbet..om han går igång på kvinnorkläder så kan det ju bli en ball känsla, men inte direkt förnedrande.

om han har ett jobb som gör att det är möjligt.
    ge honom uppdrag via sms, sånt är as kul...typ ta kort på sig själv på toan eller att han gör förnedrande saker inne på toaletten

en buttplug är ett annat alternativ, be honom ha den på sig under en promenad och en middag ute tillsammans med dig:)

• Anonym (fun)

Be honom fråga sina polare efter deras bästa tips på hur dom tillfredsställer sina tjejer, pinsamt och han kanske lär sig något för din njutning.. Win win som man säger. Be honom spela in som bevis.

• Anonym (Dålig fantasi)
    villbusa skrev 2014-11-30 15:25:01 följande:

Tycker du ska ha honom i koppel när ni går på stan, gärna med nitar på halsbandet....Solig

Ha ha! Lite väl uppenbart kanske?
  • Anonym (Dålig fantasi)
    Anonym (Switch) skrev 2014-11-30 15:26:15 följande:

fint att du vill göra detta för din kille:)
    finns ju massor av saker men du måste ju också tycka att det är kul och givande.
    att vara dominant är jätte svårt om det inte kommer naturligt, också lätt att det blir lite fel.

om det handlar om att skämmas så är det väl en bra ide att han får ha på sig trosor till jobbet..om han går igång på kvinnorkläder så kan det ju bli en ball känsla, men inte direkt förnedrande.

om han har ett jobb som gör att det är möjligt.
    ge honom uppdrag via sms, sånt är as kul...typ ta kort på sig själv på toan eller att han gör förnedrande saker inne på toaletten

en buttplug är ett annat alternativ, be honom ha den på sig under en promenad och en middag ute tillsammans med dig:)

Han tycker inte om att gå i trosor så därför brukar han få göra det. Men det är ju inte så förnedrande för ingen ser det. Funderar på blöja som sagt. Det hatar han. :)
  • Anonym (Dålig fantasi)
    Anonym (fun) skrev 2014-11-30 15:35:40 följande:

Be honom fråga sina polare efter deras bästa tips på hur dom tillfredsställer sina tjejer, pinsamt och han kanske lär sig något för din njutning.. Win win som man säger. Be honom spela in som bevis.

Haha! Bra idé.
  • Anonym (lashes!)

Han kan få ha lösögonfransar en dag? ;) Lite obekvämt för den som inte är van och behöver inte synas övertydligt om man tar en diskret sort.

• Anonym (Dålig fantasi)
    Anonym (lashes!) skrev 2014-11-30 18:05:05 följande:

Han kan få ha lösögonfransar en dag? ;) Lite obekvämt för den som inte är van och behöver inte synas övertydligt om man tar en diskret sort.

Nah, vad gulligt! Det var en bra idé!
  • Anonym (Sträng)

Verbalt eller fysiskt? Skicka honom att köpa tamponger. Han ska fråga kassörskan om de går att ta i stjärten.

• Anonym (ug)

När jag var dominant i en relation lät jag honom runka tills precis innan utlösning, då fick han avbryta. Ge honom dettta uppdrag minst en gång om dagen. Det är frustrerande samtidigt som det bygger upp en kåthet du kan utnyttja i slutet av dagen.

Svar på tråden Kan ni hälpa mig att komma på lämpliga straff till min kille