• Anonym (lilla)

normalt?

Häromkvällen!
    Jag hade jobbat 12 timmars pass ett par dagar och när jag kom hem så ville han ha sex (han var grinig sen innan, då jag inte ville dagen innan heller) jag kom i säng runt 01 och precis när jag var på väg att somna in så frågar han om jag vill komma under till han, jag säger då att jag inte orkar ha sex men vi kan kramas! Får svaret att om du inte orkar ligga så orkar jag inte kramas! Sen började han tjafsa om att jag kan ligga där om jag inte orkar och han kan köra på. Han tog sitt täcke och skulle lägga sig på soffan! Efter en stund kommer han upp igen och ska bråka ännu mer, då bad jag han att jag verkligen behövde sova eftersom jag skulle upp vid 7 och jobba till kvällen! När han märker att jag börjar gå med på att gå isär som han hotar med, så vänder han på det och vill kramas, sen tjatar han om att han ska bara få hålla handen mellanbenen, jag är så trött då och säger att ja, bara han håller och inte pillar, han lovar! 
    Jag är på väg att somna om och efter ett tag inser jag att han faktiskt pullar mig och ligger och runkar själv, han tror jag sover och är väldigt tyst av sig! Han går iväg och tvättar av sig när han är klar, går och lägger sig på sin sida. Efter en stund går jag på toa och han blir lite skärrad att jag var vaken, klockan var då 03..när jag kommer till sängen igen, så börjar han med att, förlåt gumman inte meningen att hålla dig vaken så länge! 
    Det här är inte första gången det händer och det är lite pga det som jag faktiskt tappat lite sexlust och behöver mer närhet, så jag kan bygga upp tilliten, men ändå tjatar han om sex varenda dag! Börjar känna mig så liten och ovärd som människa..

vet inte vart jag ville komma med detta, behövde nog skriva av mig lite!

• Svar på tråden normalt?
  • cockoa

Nä så ska det inte vara bättre han fixar det utan att pilla på dig.

• Sephrenia89

Jag onanerar nu iofs utan att pilla på min partner men det är jäkligt frustrerande att ens partner inte vill ha sex med en också, hur attraktiv känner man sig om man får "nej", "sluta tjata" osv?

• carlf

Om han behöver onanera varför pilla på dig om det inte ger dig nått? sen kan jag tycka det är rätt normalt med närhet o kanske lite oskyldigt en hand på denns andres kön när man ligger där, men inte pulla den andra utan respons. 
     Men helt okej att runka/onanera själv tycker jag. 

• Anonym (hej)
    det där är sexuellt utnyttjande
Svar på tråden normalt?