• Limaliie

Fler som ha 4-månaders som sover väldgt dåligt?

Min tjej på 4 månader sover såå dåligt på nätterna nu. Började för några veckor sen då hon skulle äta varje timma, men nu vill hon inte äta längre utan ska leka eller försöka krypa i sängen. Hon har inte tid att sova. Hon rullar över på mage ständigt och blir förbannad när hon inte kommer nån  vart, ändå rullar hon gång på gång.

Att få henne somna om är en kamp. Hon ligger också och sprattlar med benen i sömnen så man inte kan sova. Hon sover både i spjäsäng och vår säng, sover lika illa vilket som.

Fler som har oroliga 4-månaders? Eller haft?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-01 08:48
    Ursäkta stavfel, har ett väldigt dåligt tangentbord som glömmer bokstäver.

• Svar på tråden Fler som ha 4-månaders som sover väldgt dåligt?
  • Livets under

Låter lite som min tjej på 4 mån.. Leker inte så mycket på natten, men ska äta hela tiden... Hur har det gått?

• Limaliie

Nu sover hon bättre igen men det går upp och ner hela tiden vilket jag förstått är normalt nu när jag pratar med andra som har bebisar i samma ålder eller haft.

Vissa nätter äter hon mycket, andra sover hon 3 -4 timmar innan.

• Anonym (Såkandetvara)
    Limaliie skrev 2014-12-01 08:48:03 följande:

Min tjej på 4 månader sover såå dåligt på nätterna nu. Började för några veckor sen då hon skulle äta varje timma, men nu vill hon inte äta längre utan ska leka eller försöka krypa i sängen. Hon har inte tid att sova. Hon rullar över på mage ständigt och blir förbannad när hon inte kommer nån  vart, ändå rullar hon gång på gång.

Att få henne somna om är en kamp. Hon ligger också och sprattlar med benen i sömnen så man inte kan sova. Hon sover både i spjäsäng och vår säng, sover lika illa vilket som.

Fler som har oroliga 4-månaders? Eller haft?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-01 08:48
    Ursäkta stavfel, har ett väldigt dåligt tangentbord som glömmer bokstäver.

Jag har en femmånaders som sovit oroligt, nu jag och sambon dock tagit tag i det och hjälper honom komma till ro och somna själv.

Tror din tjej försöker sova när hon ligger och sprattlar, så gör min son emellanåt.
Svar på tråden Fler som ha 4-månaders som sover väldgt dåligt?