simpa skrev 2014-12-13 08:12:01 följande:
Hej!
Vi har inga gemensamma barn men här bor 3 barn som vi har sedan innan. De är 13, 9 och 6.5. Vi har precis plockat bort spiralen. Känns jättenervöst och lite ångest har jag men jag kan.inte föreställa mig ett liv där vi inte har någon gemensam bebis. Jag tror att jag hade ångrat mig.
Vi får se hur lång tid det tar, jag har ju haft lätt att bli gravid förut, men det säger väl ingenting. Nu är det ju inte samma pappa heller.
Hej!
Ja hoppas verkligen ni får en i hop:)!
Och man vet ju aldrig hur d tar sig kan ta tid kan gå fort.
Ja försöker bara njuta av det roliga under tiden :)!
Lejonhjärta skrev 2014-12-13 11:10:03 följande:
Jag hoppas hoppas innerligt att alla snart får ett fjärde litet frö som gror i bebismagen.. Här vågar man knappt hoppas men gör ju det ändå och lyssnar på min kropp om jag fått den där känslan som när man är alldeles nygravid. Samtidigt som jag går loss på e bay och planerar köpa digitala äl test om det inte blivit något nästa månad... tankarna går runt runt och längtar som en galning efter hela vill-bli-gravid-ha-massa-sex-och-hoppas-det-tar-sig-snartsnartsnart! ! ????
Ja önskar m att d tarvlig snart men ja har inte brottom heller utan njuter av allt runt om så länge.
Ja hade sådan stress efter ja fått missfall och försökte få 2an och det blev bara galet!
Gör jag aldrig om.
Tar sig när d tar sig.
Har heller ingen aning om hur ja ska lyssna på kroppen så länge sedan och har nog aldrig kunnat det där :D
Men ja hoppa alla vi får ett extra lyckorus snart!
Fick världens bästa idag redan av min 5 åriga pojk som sjunger själv på lucia tåget framför kompisar och familjer min favorit jul sång.
Jag grät, nästan alla grät!
Så fint....