• RamboMannen

Tips på julklappar i prisklassen 100-200 kr!!!

Alla tips på roliga, seriösa, användbara osv julklappar är av intresse!

• Svar på tråden Tips på julklappar i prisklassen 100-200 kr!!!
  • Rocket Mania

Man får ett par ok hörlurar för 199 kr, det skulle jag bli glad för.

Kortspelet UNO är skoj, kostar väl 169 kr ungefär

Biobiljetter brukar alltid gå hem

• Anonym (Presenter!)

Finns mycket fint bland husgeråden i stormarknader... Fina uppläggningsfat, peppar/saltkvarnar, kakfat, muggar, fina vin/champagneglas...

Annars kan man plocka ihop små presentkorgar med ex goda ostar och kex, glögg och pepparkakor, lax och goda tillbehör osv.

• RamboMannen
    Rocket Mania skrev 2014-12-01 15:33:54 följande:

Man får ett par ok hörlurar för 199 kr, det skulle jag bli glad för.

Kortspelet UNO är skoj, kostar väl 169 kr ungefär

Biobiljetter brukar alltid gå hem

Anonym (Presenter!) skrev 2014-12-01 15:43:38 följande:

Finns mycket fint bland husgeråden i stormarknader... Fina uppläggningsfat, peppar/saltkvarnar, kakfat, muggar, fina vin/champagneglas...

Annars kan man plocka ihop små presentkorgar med ex goda ostar och kex, glögg och pepparkakor, lax och goda tillbehör osv.

Thanks! Nån som har fler tips??

• mammastova

Jag har beställt 4st jultavla från Xedesign till mina vänner , nu när vi ska bort på julbord i december. Tycker alltid man kommer med choklad eller vinflaskor så tyckte det var en jätte bra present nu till jul! Lite annorlunda och de får ett snyggt julpynt ! :D de små kostade bara 149kr med en ram :) De hade andra bra julklappar med man kunde beställa en specialdesignad tavla där man själv fick välja exakt vad man ville ha! men tror det blir lite dyrare än 200kr, men ska göra det till ett par vänner nu när de gifter sig i januari!:)  de har en webshop www.xedesign.se 

• fluu

* Böcker
    * Hörlurar
    * Presentkort
    * Biobiljetter
    *Ugnsformar
    * CD-skivor
    *Julpynt
    * Inredning
    * Uppsättning med fröer och dylikt att sätta i trädgården i vår
    * Kläder

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Istvansmamma

- Edblad har snygga smycken. Finns flera som kostar under 200:- www.edblad.com/sv/aterfoersaeljare
    - Nattlinne eller pyjamas, på hm finns det för under 200:- www.hm.com/se/subdepartment/LADIES
    - Tofflor.
    - Nagellack.
    - Böcker.
    - Body butter eller något liknande från  The Body Shop.
    - Hårinpackning, en lite lyxigare variant än dom som finns på ica Maxi typ.
    - Accessoarer, Ur & Penn har en del fint och där är det billigt. Mycket för pengarna.

Nu blev det iofs bara "tjejgrejer", men jag är ju tjej så det är sånt jag kommer på.

• RamboMannen
    Istvansmamma skrev 2014-12-02 12:41:00 följande:

- Edblad har snygga smycken. Finns flera som kostar under 200:- www.edblad.com/sv/aterfoersaeljare
    - Nattlinne eller pyjamas, på hm finns det för under 200:- www.hm.com/se/subdepartment/LADIES
    - Tofflor.
    - Nagellack.
    - Böcker.
    - Body butter eller något liknande från  The Body Shop.
    - Hårinpackning, en lite lyxigare variant än dom som finns på ica Maxi typ.
    - Accessoarer, Ur & Penn har en del fint och där är det billigt. Mycket för pengarna.

Nu blev det iofs bara "tjejgrejer", men jag är ju tjej så det är sånt jag kommer på.

Tack så mycket vännen! Flört
Svar på tråden Tips på julklappar i prisklassen 100-200 kr!!!