Vad är skönast, knull eller oralsex?
Nå, vad är skönast tycker ni?
Nå, vad är skönast tycker ni?
Röstade på Knullad. Men om inte alla killar jag haft sex med varit värdelösa på att slicka och pulla så kanske det skulle se annorlunda ut. Jag vet inte.
Jag skulle förut säga knull eftersom det utöver att vara väldigt skönt är mer aktivt för mig och jag gillar aktivitet. Sen hade jag en upplevelse med en tjej som verkligen kunde sina grejer. Varenda aspekt av sexet var bättre än med nån annan men just oralsexet var fenomenalt. Om jag dog där och då så hade jag inte haft några ånger.
Jag föredar en blandning av båda, men om jag kommer till en situation där jag måste välja så väljer jag helt klart att bli knullad. Njuter på två helt olika sätt men njuter "djupare" och längre när jag blir knullad.
Knull. Skulle gärna avstå sex i alla former om det innebar att jag slapp bli slickad. Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR att knulla, men hatar att bli slickad.
Jag föredrar att slicka framom att knulla.
Jag föredrar att bli avsugen framom att bli knullad.
Men jag tycker om att knulla också
Föredrar knulla. Då får man själv vara den aktiva parten vilket passar mig.
Det är ju inte helt enkelt att ge ett ensidigt svar på det. Det finns kvinnor jag träffat där jag föredragit det ena framför det andra. De har kanske inte sugit speciellt bra men haft underbart sköna vaginor som de kunnat använda på ett underbart sätt. Eller tvärt om, inte varit så fantastiskt sköna knull, men sugit som gudinnor och tömt mig på varje droppe....
Det allra bästa sexet blir ju med en kvinna som vill kan och är duktig på att använda både sin sköna fitta och mun....... ombyte förnöjer...
Vill ha båda och är tjej! Kan inte bestämma mig för vilket som är bäst.
Vill ha båda och är tjej! Kan inte bestämma mig för vilket som är bäst.
Onani är klart bäst. Annars är analsex det bästa. Vaginalsex och oralsex är totalt menlöst för mig.
Ja just nu hade ju oralsex varit härligt, både ge och ta....
Tycker oralt är skönast, men kommer lättast av att knulla.
Omyte förnöjer som alltid men om i ett val så väljer jag knulla! Finns mer variationsmöjligheter och så är det något så otroligt skönt och härligt :)
Att bli avsugen är en av mina favorithobbys i livet. Det och modelljärnvägar.
Väljer Knullad - 365 dagar om året.
Slickad är sådär. Pullad är väldigt skönt. Knullad är underbart.
Att bli avsugen är en av mina favorithobbys i livet. Det och modelljärnvägar.
Knull för det känns mycket mer gemensamt, man kan komma tillsammans och så. Annars skulle det väl vara 69an då men den är så bökig.
Knull för det känns mycket mer gemensamt, man kan komma tillsammans och så. Annars skulle det väl vara 69an då men den är så bökig.
Själv tycker jag det är svårt att välja bara det ena. Beror på hur bra tjejen är på att suga kuk. En fitta är faktiskt alltid en fitta, och den som är skön att knulla är också nästan alltid skön att bli avsugen av. Men avsugningar varierar mer än knull.
Så kontentan blir att om tjejen är riktigt bra på att suga slår det knull, men om hon är kass är knull skönare.