Känner mig obetydlig
Första gången jag skriver på en sida för folk, hoppas ingen dömer.
Jag har alltid varit en positiv och glad människa som gillar att skoja och bjuda på sig själv, och sätter andras välmående framför mitt eget. Samt att jag gärna lyssnar och ställer följdfrågor då någon berättar något för att visa mitt intresse.
Men när jag väl själv öppnat munnen så lyssnar ingen, på jobbet pratar alla och skojar men det kan gå 2-3 dagar innan någon ens säger något till mig. Jag kan stå och prata om något sen kan alla bara runt omkring mig bara gå och strunta i att jag pratar. Detta gör mig så ledsen och jag känner mig inte sedd eller värd något.
Samma sak i lunchrummet då handlas det frukost till hela personalstyrkan men jag blir utan.. Känns som jag ej är välkommen.....:(
Samma sak gäller bland de man känner, ingen ringer och frågar hur man mår eller om jag vill vara följa med på resor osv. Jag vet att man ska sträcka på sig och försöka blicka fram men inte lätt, jag har ingen familj och vännerna är få. Det är inte så att jag ogillar mig själv, vet att jag har ett bra utseende men ingen vill vara nära mig... Allt är bara tungt..