sportpappa skrev 2014-12-03 16:58:07 följande:
Om det är en tjänst från din operatör så är det till din operatör du ska vända dig. I Telias SMS har jag för mig att det står hur du gör.
Jag kan hjälpa dig att Googla fram informationen, men då behöver jag veta vad som står i SMS:et och vilken operatör och abonnemang du har.
Det som står i smsen är
"+46542410200 har försökt nå dig kl 14:07 den 3 dec."
Det är allt. Ger inte så mycket info.
Har försökt ringa upp numret flera gånger men får bara telefonsvar med dålig kvalité som säger nåt om att de ringer för nåt annat företag typ. Jag hör inte var hon säger att hon ringer ifrån eller för vem hon ringer. Kvalitén är något dålig som sagt... Sökningar på nätet säger att det är teleförsäljare iaf.
Det är kontantkort från Comviq så vet du hur jag slipper meddelandena så är det välkommet. Har långa föreläsningar på universitetet på dagarna och brukar därför ha telefonen på ljudlöst så brukar inte bli att jag svarar.