• Anonym (x)

Osexigt att inte använda trosor?

Jag använder aldrig trosor eftersom jag inte förstår meningen med det. Nästan alla skär in i röven och täcker inte ens halva skinkorna och är allmänt obekväma. De som faktiskt täcker hela rumpan är ju inte speciellt fina.
    Vad tycker ni om folk som inte använder trosor? 

• Svar på tråden Osexigt att inte använda trosor?
  • Anonym (Rumpnissan)

Jag håller med dig helt och hållet. Det var länge sedan jag använde trosor och jag förstår inte heller vitsen med detta konstiga, obekväma och fula plagg. Kör med trosskydd i jeansen och det funkar hur bra som helst.

• sextiotalist

Jag tycker det är ohygieniskt, som kvinna har man flytningar (helt normalt) och det fångar trosorna upp och man byter dom varje dag.
    Byter du dina jeans, strumpyxor eller kjol varje dag.

• Dixie

jag tycker det är ohygieniskt att inte använda trosor - förstår inte hur det kan vara mer bekvämt med bara jeans (som man dessutom sätter trosskydd i!? ) 

vad gör det att trosor som täcker hela rumpan inte skulle vara så fina - det är i alla fall skönt och bekvämt!

• MxMeNow

Det måste slita onödigt mycket på byxorna som måste tvättas dagligen.

• taquine

Låter jäkligt jobbigt med så mycket extratvätt, men du kanske skippar det?
    Och vadå inte fina trosor om dom täcker rumpan , inte vet jag hur det är med dig men jag har kläder över mina för det mesta .. och vid mens?
    Men trivs du så;)

• Gathenhielm

Alltid tyckt att det är sexigt med tjejer som går troslösa. Själv har jag bara underkläder under kostymbyxor, delvis för att de är knepigare att tvätta, och delvis för att kalsongbristen syns tydligare genom tunna material.

Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (...)

Går ofta utan trosor hemma när jag har tunna mjukisbyxor på mig(figursydda modellen). Då kan sambon komma upp och klappa mig på rumpan

-åh, inga trosor.

Han tycker det är jättesexigt. Men kan vara för att aölt blir mer "lättillgängligt" inte så många plagg att ta av

Men ska jag någonstans så har jag alltid(nästan) trosor på mig.

Svar på tråden Osexigt att inte använda trosor?