• Villblimamma123

Konstig mens! HJÄLP

HJÄLP!

För ett år sedan på julafton fick jag missfall i 7v vilket tog hårt på mig.

Sedan dess har jag velat blivit gravid och har hoppats varje månad men som vanligt kommer den där jäkla mensen och blir en besvikelse:/

Har skaffat kalender för att hålla redan på när mensen kommer och slutar, men sedan 3 månader tillbaka så har mensen först varit en dag sen, månaden efter det va den en dag för tidig och nu har vi denna månad!

I måndags skulle jag ha mens men va enbart lite rosa vattnig mens inte alls mycket och exakt likadana igår, men idag så fick jag mens inte alls mycket( ursäkta om det låter äckligt) men efter 4 timmar så är tampongen kanske bara halv blodig men är som lite vattnigt oxkså men det känns konstigt då jag alltid i vanliga fall har mens i fyra dagar och de tre första så måste jag byta tampong varje eller varannan timme då jag blöder väldigt väldigt mycket i vanliga fall men inte nu... Men har varit orolig då jag haft mensvärk sen den dagen jag skulle fått mens, har blivit jätte törstig( jag dricker annars inte mycket och speciellt inte vatten) nu kanske jag dricker 2-3 liter om dagen, mina bröst känns tunga, haft huvudvärk senaste dagarna vilket jag heller aldrig har:/ min kropp känns bara konstig just nu...

Tog graviditetstest bim+1 som visade negativt

Såååå tacksam för snabba svar blir helt frustrerad??????

Svar på tråden Konstig mens! HJÄLP