• KissemissLinn

    Mammor i Karlskoga?

    Hej!

    Jag VET att jag inte är den enda 23 åringen med tre barn i hemmet i karlskgoa, men ändå så känner jag mig som det. Jag flyttade hit för några år sedan och inte än har jag lärt känna någon speciellt väl. Först var jag mammaledig och sedan sjukskriven och sedan mammaledig igen och nu känner jag mig bara instängd och rädd för hur jag skall kunna hitta vänner..

    Vore så kul att kunna ta en promenad med någon, en fika, en playdate med barnen, eller se en film någon kväll, kanske bio med barnen.. Eller bara snacka skit över en kaffe eller två?? :) Sådant som tjejer /mammor gör.

    Vill så gärna träffa andra, spelar ingen roll om ni är äldre eller yngre. Inget krav att ni har barn heller men tror man kanske klickar mer då.

    Skriv gärna här eller i meddelanden om du skulle kunna tänka dig att träffas, det vore superskoj!

  • Svar på tråden Mammor i Karlskoga?
  • Mammma93

    Hej nu va det ett par månader sedan du startade tråden men jag försöker ändå!

    Jag är 21 år med en pojke på 3 månader och sitter i precis samma sits! kristinehamn hamnade jag i så inte långt från karlskoga! Känner ingen alls förutom sambon och skulle verkligen behöva träffa lite nytt folk!

    Hoppas jag inte hörde av mig för sent!

Svar på tråden Mammor i Karlskoga?