• finalpiece1994

    två gravtest, fortfarande negativt!

    hej!

    Har nu varit sen med min mens i ca 13 dagar, skulle haft senaste mensen 21 november, har tagit två gravtest och båda har visat negativt.

    I början av November fick jag misstänkt missfall, så tankar går och man blir orolig.

    Haft ljusrosa blödning 25 november och det avslutades ca 28 november.

    Även haft en orolig känsla i magen som hållt på från 29-1 december samt kräkts en gång.

    Någon mer som haft såhär?

    Behöver bolla tankar/tips med någon här över inlägget eller Pm

  • Svar på tråden två gravtest, fortfarande negativt!
  • finalpiece1994
    Angelikatt skrev 2014-12-05 00:04:08 följande:

    Det jag tycker du ska göra är att ha kontakt med läkaren! Ring imorgon och boka tid el så gå bara..


    Okej. Ringer 1177 imorn så jag får en tid till läkaren. Uppdaterar här på sidan vad som sker!

    Tack för svar Angelikatt!
  • Pyret 85

    Kan det vara så att du inte haft ägglossning ännu så att mensen inte är sen egentligen? Jag fick mf den 4 november och hade ÄL i torsdags (på dag 31).

  • finalpiece1994
    Pyret 85 skrev 2014-12-06 18:59:58 följande:

    Kan det vara så att du inte haft ägglossning ännu så att mensen inte är sen egentligen? Jag fick mf den 4 november och hade ÄL i torsdags (på dag 31).


    Jag har haft ägglossning varje månad och vid samma datum. Så nej mensen är sen väldigt mycket trots ägglossning som vanligt. Bara avvakta och se, ska som sagt ta test nu den 13:e..
  • finalpiece1994
    Angelikatt skrev 2014-12-06 18:56:54 följande:

    Jag måste oxå ta en gravtest den 8de.. men lycka till hoppas allt blir bra 


    Åh lycka till för dig med! Hoppas på det bästa nu för oss båda :D
  • Angelikatt
    finalpiece1994 skrev 2014-12-06 20:11:45 följande:
    Åh lycka till för dig med! Hoppas på det bästa nu för oss båda :D
    Tack :D detsamma verkligen..
Svar på tråden två gravtest, fortfarande negativt!