• Anonym (Äcklad!)

Sambon använder exets BRÖSTMJÖLK mot utslag!

Jag har varit tillsammans med min sambo i 1,5 år. Vi har levt som sambos, i hans hus, i 2,5 månader.

Min sambo har utslag på kroppen och till dessa använder han SITT EX'S BRÖSTMJÖLK! Hon hade tydligen mycket mjölk och pumpade då till deras barn och fryste in i sånadär isbitsformar. Dessa formar, med hennes bröstmjölk, ligger kvar i frysen. Det är 31 formar!!! Fulla med bröstmjölk! Alltså jag KRÄKS!

Jag skulle göra kall latte och frågade om det var någon fel på isen då den såg så grumlig ut. Då säger karln "ta inte de där, det är för mina exsem". Jag frågar vad det är och han fnissar till och säger "bröstmjölk". Jag trodde att jag skulle avlida där och då.

Han har testat alla krämer, oljor osv och påstår att inget fungerar. Det enda som fingerar är tydligen den där jääääääävla bröstmjölken.

Jag vill inte ha den i min frys! Den ska väck! Snälla, säg att jag har skäl nog att slänga ut den!?

• Svar på tråden Sambon använder exets BRÖSTMJÖLK mot utslag!
  • Anonym (K)

Jag hade kastat det direkt!! Äckligt ju

Han får försöka hitta ett annat sätt som hjälper.

• Anonym (M)

Säg åt honom att skaffa en egen minifrys att ha sin is i.

• Anonym (Äcklad!)

Skönt att ni håller med! Tack!

• 8oo8

Ni har varit tillsammans i över 1,5 år och det finns fortfarande 31 formar kvar i frysen. Hur mycket is måste han inte haft när ni började träffa varandra. Mysig också när du kramat och pussat han och han har varit inkletad med sitt ex bröst mjölk. Nä känns som det finns hål i den där historien. Jag menar vad hade han tänkt göra när hans 31 formar är slut ? Det är kanske därför han har dig. Du är hans nya lager. Eller så köper han en bricka i en mörk gränd efter jobbet. Nä den där gubben får du allt ha ögonen på.

• Anonym (Äcklad!)
    Anonym (M) skrev 2014-12-05 14:13:44 följande:

Säg åt honom att skaffa en egen minifrys att ha sin is i.

Fast jag vill inte ha den i huset alls! Än mindre på hans kropp. Har tar en isbit och tinar och tar på sig varje morgon och kväll.
  • Anonym (Mia)

Jag förstår det är äckligt men troligen det mest mjukgörande som finns. Enda som funkade på min dotter var min bröstmjölk. Men det luktar lite surt.

• Anonym (M)
    Anonym (Äcklad!) skrev 2014-12-05 14:15:51 följande:
    Fast jag vill inte ha den i huset alls! Än mindre på hans kropp. Har tar en isbit och tinar och tar på sig varje morgon och kväll.
    Hur kommer det sig att du aldrig märkt dessa formar förut? 31 stycken måste väl ta rätt stor plats i frysen?
  • Anonym (Äcklad!)
    8oo8 skrev 2014-12-05 14:14:44 följande:

Ni har varit tillsammans i över 1,5 år och det finns fortfarande 31 formar kvar i frysen. Hur mycket is måste han inte haft när ni började träffa varandra. Mysig också när du kramat och pussat han och han har varit inkletad med sitt ex bröst mjölk. Nä känns som det finns hål i den där historien. Jag menar vad hade han tänkt göra när hans 31 formar är slut ? Det är kanske därför han har dig. Du är hans nya lager. Eller så köper han en bricka i en mörk gränd efter jobbet. Nä den där gubben får du allt ha ögonen på.

Äh, men fy fan! Spä inte på mina äckelkänslor! Jag mår uppriktigt illa av detta!

Han kom på detta i somras. De har väl bara legat där. Hans ex använde bröstmjölk för sina såriga bröstvårtor (bläääää!!!) alltså jag dööööööör!!!
  • Anonym (Äcklad!)
    Anonym (M) skrev 2014-12-05 14:17:41 följande:

Hur kommer det sig att du aldrig märkt dessa formar förut? 31 stycken måste väl ta rätt stor plats i frysen?

Jag har bara bott här i 2,5 månader och det är först nu jag börjat ta för mig lite mer. Igår var första gången jag hängde upp en av mina tavlor, t ex. Allt här är hans.
  • Anonym (Lägg ner.)

Dricker du mjölk från kor ts? Varför är det inte äckligt då?

Svar på tråden Sambon använder exets BRÖSTMJÖLK mot utslag!