• Anonym (Fundersam.)

Min tjej vill skaffa enorma silikonbröst.

Jag har absolut ingenting emot stora bröst på kvinnor. Men min tjej har väääldigt stora. Särskilt med tanke på att hon är smal som en humlestör. Hon har precis slutat ge dottern bröstmjöl och tycker att de hänger lite.
    Om hon vill göra något så är det upp till henne. Men storleken?
    Jag kollade runt lite på nätet och konstaterade att de flesta inplantat verkade ligga på mellan 300-400 cc. Typ C-kupa tror jag.
    Min tjej vill ha 2000 cc. 
    Jag trodde inte ens det fanns.
    Jag har hört om en bekants bekant som har 850 cc och det är jättestort.
    2000 cc är liksom galet.
    Vad göra?
    Hon har hittat ett sjukhus utomlands som gör ingreppet åt henne.
    Vad ska jag säga för att få henne på andra tankar?

• Svar på tråden Min tjej vill skaffa enorma silikonbröst.
  • Anonym (hm)

Jag tror inte hon kan lägga in så mycket på en gång. Huden kan inte töja sig så pass vid enbart ett ingrepp. Hon måste börja mindre för att sedan göra ett nytt ingrepp igen och utöka stl. Jag har 400 cc och det gjorde ONT!

• Anonym (Man)

Skulle fimpa en brud på en gång oavsett vilka konstgjorda tuttar hon skaffade sig.

• Anonym (Fundersam.)
    Anonym (Man) skrev 2014-12-05 22:41:20 följande:

Skulle fimpa en brud på en gång oavsett vilka konstgjorda tuttar hon skaffade sig.

Varför skulle jag fimpa henne? Hon är en toppentjej.
    Anonym (hm) skrev 2014-12-05 21:51:56 följande:

Jag tror inte hon kan lägga in så mycket på en gång. Huden kan inte töja sig så pass vid enbart ett ingrepp. Hon måste börja mindre för att sedan göra ett nytt ingrepp igen och utöka stl. Jag har 400 cc och det gjorde ONT!

Som sagt, de är rätt stora innan. Tror inte att töjningen är problemet. Jag är mer oroad över rygg och sånt. 400 cc låter som en rimligare storlek. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Fundersam.) skrev 2014-12-05 23:05:25 följande:

Varför skulle jag fimpa henne? Hon är en toppentjej.Som sagt, de är rätt stora innan. Tror inte att töjningen är problemet. Jag är mer oroad över rygg och sånt. 400 cc låter som en rimligare storlek. 

Jag sa vad jag skulle gjort. Jag har valt henne pga fen hon är. Skulle hon skaffa sig silikontuttar skulle hon vara en annan tjej. Jag vill inte ha en konstgjord Barbie docka. Då fimpar jag henne hellre.
  • Olym

Om hon redan har stora bröst så kommer hennes större bröst att hänga ännu mer. Om det hänger så är det ju fel på lyftet och inte på storleken. Fast jag tvivlar på att det handlar om att hon vill bli snyggare. Tror snarare det handlar om att hon KÄNNER SIG ful efter graviditeten/har fått dåligt självförtroende/söker uppmärksamhet eller liknande. 

Har en bekant som förstorade brösten från B-kupa. Det visade sig att hon hade stora komplex över sin kropp och mådde jättedåligt för att hon blivit dumpad nyligen. Så jag tror du får undersöka vad den underliggande orsaken är till varför hon vill förstora brösten. Problemet är antagligen lite djupare än silikon.

• Anonym (gfd)

Det kommer inte kännas skönt att ta i dem kan jag lova. Har du någonsin känt på silikonbröst? Nej äkta är mycket goare och mjukare.
    Gör ett lyft istället.

• Anonym (anonym)

Är du säker på att du inte missförståt och hon vill ha 200 cc?

• Anonym (Fundersam.)
    Anonym (anonym) skrev 2014-12-06 02:16:41 följande:

Är du säker på att du inte missförståt och hon vill ha 200 cc?

Hon var hos doktorn och fick sina bröst vägda före graviditeten.
    Då vägde de 5,6 kilo styck. 
    Hon vill ha något liknande. Jag kan tycka att hälften vore nog.
  • implantatlover

Herregud om detta är sant förstår du inte hur lyckligt lottad du är?? Om något borde du bara få henne att genomföra det fort innan hon ångrar sig!

Du sitter i en sits som många inkl jag själv skulle kunna göra nästan vad som helst för!

Finns absolut inget sexigare än helt brutalt stora silikonbröst, ju större desto bättre. Är helt seriös med att det inte finns någon övre gräna där. Det största jag fått leka med ännu var drygt 500cc och bara det var helt underbart. 2000 tror jag nästan skulle ge mig en hjärtattack av kåthet.

Om det här är sant hoppas jag du stöttade henne annars finns det miljoner andra killar som gärna tar över....

• Anonym (Sillis)

Jag har lagt in 425 cc i vardera bröst och gick då från b-kupa till f/g-kupa. Så ja, 2000 cc kommer bli enorma! Hon kommer förmodligen inte hitta underkläder som passar. Sen väger inte silikon lika mycket som naturlig bröstvävnad i förhållande till volym men i den storlek hon är ute efter så lär hon garanterat få ryggproblem. Jag tror faktiskt ingen seriös kirurg i sverige idag lägger in så pass stora implantat.

• Anonym (Sillis)

Oj, gammal tråd såg jag nu. Blev det några tuttar?

• Anonym (H)
    implantatlover skrev 2017-05-23 03:27:20 följande:

Herregud om detta är sant förstår du inte hur lyckligt lottad du är?? Om något borde du bara få henne att genomföra det fort innan hon ångrar sig!

Du sitter i en sits som många inkl jag själv skulle kunna göra nästan vad som helst för!

Finns absolut inget sexigare än helt brutalt stora silikonbröst, ju större desto bättre. Är helt seriös med att det inte finns någon övre gräna där. Det största jag fått leka med ännu var drygt 500cc och bara det var helt underbart. 2000 tror jag nästan skulle ge mig en hjärtattack av kåthet.

Om det här är sant hoppas jag du stöttade henne annars finns det miljoner andra killar som gärna tar över....

Du kan ju inte vara frisk!
  • Anonym (?)
    implantatlover skrev 2017-05-23 03:27:20 följande:

Lite sjukt va? Hon har ju redan väldigt stora bröst enligt TS. Man ska väl inte operera sig bara för att en tuttfixerad karl ska dregla över dem. 
  • Anonym (bh)

Vore väl rimligare om hon bara gjorde ett bröstlyft.

Varför vill hon ha så stora bröst? Det är ju groteskt. Och skadligt (ju därför ingen i Sverige vill operera så stort). Har hon någon konstig fetisch? Förvrängd kroppsuppfattning?

Lobba för att hon reder ut det hos en psykolig först.

• Anonym (Malin A)

Alla hycklar om silikonbröst, alla gillar stora bröst. Både män och kvinnor men folk vill inte alltid berätta detta för omgivningen. Den som skaffar riktigt stora måste dock kunna leva med att människor kommer att titta. Är din tjej bekväm med de?

• Anonym (Okej?)
    Anonym (Man) skrev 2014-12-05 23:50:10 följande:

Jag sa vad jag skulle gjort. Jag har valt henne pga fen hon är. Skulle hon skaffa sig silikontuttar skulle hon vara en annan tjej. Jag vill inte ha en konstgjord Barbie docka. Då fimpar jag henne hellre.

Fast man ändrar väl inte personlighet bara för att brösten blir större? Är ju fortfarande samma person bara ett lite annat utseende. Om du skulle träffa en tjej som gick upp eller ner i vikt, skulle du dumpa henne då med? Blir ju inte heller samma utseende som du ville ha från början. Färgar håret? Gör naglar, fransförlängning?
  • Anonym (Malin A)
    Anonym (Okej?) skrev 2017-08-10 12:46:13 följande:

Fast man ändrar väl inte personlighet bara för att brösten blir större? Är ju fortfarande samma person bara ett lite annat utseende. Om du skulle träffa en tjej som gick upp eller ner i vikt, skulle du dumpa henne då med? Blir ju inte heller samma utseende som du ville ha från början. Färgar håret? Gör naglar, fransförlängning?

En politisk korrekt-kille som kopplar ihop bröstens storlek med personligheten?
  • Anonym (FakeBoobFanatic)

Själv gillar jag just när tjejer vill skaffa 2000cc så blir liksom ?sjukt? stora 

Men förstår samtidigt att det är inte sunt, men man gillar det man gillar

Svar på tråden Min tjej vill skaffa enorma silikonbröst.