Kan inte ha sex, varför händer detta mig
Ska försöka hålla mig kort....
Har en underbar pojkvän sedan 1 och ett halvt år tillbaka som verkligen har varit stöttande mitt problem, men det har gått så långt att jag inte orkar leva med mig själv såhär.
Detta är mitt första riktiga förhållande, och jag hade aldrig haft sex innan. Därför förväntade jag mig att det skulle göra ont, då jag aldrig ens hade stoppat in en tampong/finger där, utan smekte enbart klitoris för att få orgasm.Mycket riktigt gjorde det ont, så ont att jag skrek. Och vid detta laget hade han ENBART kommit HALVVÄGS med sitt finger. Mer gick inte. Dagen i ära har vi gjort ett litet framsteg, han kan nu få in sitt finger helt.... Självklart inte smärtfritt.
När han försökt tränga in ändå, på min begäran, så förklarar han det som att han kommer in någon centimeter, sen tar det bara stopp, hur mycket han än försöker trycka på.
Spelar ingen roll hur drypande vår och kåt jag är.
Smärtan är en brännande, svidande, och egentligen känns det bara lite längre in i slidmynningen, men när han fört in sitt finger gör det inte ut mer.
Samma när han drar ut den igen, det svider enbart i mynningen.
Däremot när han försöker tränga in med sin penis, så byts den brännande smärtan bort mot en våldsam ihållande smärta.
Har varit i kontakt med barnmorskan och gynekologen på ungdomsmottagningen, som båda har utfört undersökning på mig (med massa, massa emla kräm, och konstaterat att det inte är något fel på mig.
Jag har ett hål, det finns inget stopp, den där pinnen de för in går in som den ska, ingen svamp eller torra slemhinnor.
Jag tar inga P-piller, har aldrig gjort, och smörjer alltid med ACOS intim kräm.
Har frågat om vestibulit och vaginism, men dem tror inte att det är det jag har.
Dem säger att jag spänner mig helt enkelt, lära mig slappna av.
Men varför?
Jag känner mig säker i min kropp, skäms inte att vara naken inför min pojkvän, har en stor tillit för honom, det finns ingenting som håller mig tillbaka.
De senaste veckorna har jag bestämt mig för att bannemig ska jag töja ut mig själv. Ett finger får jag in utan problem, visst svider det fortfarande i mynningen, men så fort jag fått in fingret gör det inte ont. Testat med en liiite bredare stav, och även där samma sak.
Men när jag försökte föra in min vibrator, som är hälften min pojkväns storlek ungefär, så säger det bara stopp. Jag kan vara hur kåt som helst och bara känna att jag verkligen vill ha den i mig så att säga, men så fort den åker in någon centimeter säger det STOPP.
Idag försökte jag nästan våldsamt trycka in den (ja jag vet att man inte ska det), men enbart för att testa, och den gick inte längre in!!! Det är verkligen som ett stopp. När jag sedan för in ett finger istället, går det bra igen och det gör inte ont.
Snälla kan någon hjälpa mig förstå varför jag inte kan föra in något större än ett finger i omkrets i min slida?
Jag börjar bli sjukt orolig. Vill gärna ha barn i framtiden.
Och ser på min stackars pojkvän att han försöker hålla god min, men han orkar inte mer. Jag är så innerligt rädd att förlora honom även om han säger att det är okej. Han behöver sex, oxh det behöver jag också.
Någon som har tagit sig ur en liknande sitaution, snälla hjälp mig!
(Funderar på att testa Xylocain bedövningskräm, någon som testat den i underlivet?)