• gossensmamma

    alternativ till lundbys dockskåpsmöbler som är billigare

    Ett syskonbarn önskar sig möbler till sitt dockskåp i julklapp. Men jag tycker möblerna som hör till Lundbys dockskåp är onödigt dyra. Nån som vet om det finns billigare alternativ, och var man i så fall kan köpa?

  • Svar på tråden alternativ till lundbys dockskåpsmöbler som är billigare
  • SandraMariaH

    Du kanske känner någon som ska till ullared innan jul? Där är det 2/3 eller upp till halva priset mot i leksaksbutiker. Stort utbud och samma kvalité.

  • gossensmamma
    SandraMariaH skrev 2014-12-07 17:42:46 följande:

    Du kanske känner någon som ska till ullared innan jul? Där är det 2/3 eller upp till halva priset mot i leksaksbutiker. Stort utbud och samma kvalité.


    Tyvärr inte, men tack för tipset!
  • Johan70

    Jag tror att jag såg att IKEA sålde dockskåpsmöbler när jag var där senast, men eftersom jag inte var spekulant själv vet jag inte vad de kostar.

    Indiska har i alla fall tidigare haft dockskåpsmöbler, men jag har för mig att de är i en något större skala så de kanske inte passar i Lundbys dockskåp.

  • gossensmamma
    Johan70 skrev 2014-12-15 17:06:32 följande:

    Jag tror att jag såg att IKEA sålde dockskåpsmöbler när jag var där senast, men eftersom jag inte var spekulant själv vet jag inte vad de kostar.

    Indiska har i alla fall tidigare haft dockskåpsmöbler, men jag har för mig att de är i en något större skala så de kanske inte passar i Lundbys dockskåp.


    Tack för tips! Har köpt något annat i julklapp istället, men ska komma ihåg det här när det blir dags för födelsedagspresent.
Svar på tråden alternativ till lundbys dockskåpsmöbler som är billigare