• Halal

    Vad fan ska jag göra med mitt liv?

    Hej, jag behöver verkligen prata av mig! (Visste inte vart jag skulle lägga tråden)

    Jag är en muslimsk tjej på 22år. Jag är från Sverige och min familj bor där, jag och min bästa vän bestämde oss att flytta utomlands till ett muslimskt land, vi ville se oss om lite i världen samt att jag inte vill bo kvar i Europa utan i ett muslimsk land. Iallafall så flyttade vi och jobbade lite, allt var bra och nu till sommaren tänkte vi börja jobba på ett stort projekt tillsammans. Men, min kompis hade träffat en kille som var på semester där, dom hade kontakt efteråt och tillslut bestämde hon sig för att åka och hälsa på honom någon vecka i hans land. Nu när hon är där så är hon jätte annorlunda och säger att hon vill flytta dit till honom och hon säger att hon måste följa sitt hjärta. Jag förstår henne men är samtidigt ledsen för vi hade lovat varandra och hade en massa affärs planer tillsammans..

    Saken är den, att jag inte vet vad jag ska göra nu. Ska jag tillbaka till min familj? Eller ska jag stanna här? Jag känner inga här! Har bara lite kontakter med killar men jag har inga tjejkompisar eller så.. Känner mig jätte ensam nu te.x. Men jag trivs jätte bra här och har börjat prata med en jätte fin man som det kanske blir seriöst med.. jag vill inte bo i Sverige, tanken att flytta dit igen gör mig så stressad och deprimerad! Snälla vad fan ska jag göra? Jag har ingen, about ingen!

  • Svar på tråden Vad fan ska jag göra med mitt liv?
  • Halal

    Puss - jag har alltid haft otroligt svårt för det, men visst försöka kan jag alltid. Men ändå, på vägen dit så är jag fortfarande ensam.

  • puss
    Halal skrev 2014-12-07 18:39:28 följande:

    Vad är ver?


    Det. Det är skittrevligt. Jag har feta fingrar.
  • puss

    Gå med i Rotary eller nåt kvinnligt nätverk och nån företagarorganisation och såna saker.

    Det kommer gå bra för dig.

  • Halal

    Puss- Jaha! jag ska kanske ta och göra det. Så du tycker jag ska ge det en chans och stanna här?

  • puss

    Ge det en chans! Man kan alltid försöka. Det kan bli hur bra som helst.

    Om du ändrar dig kan du alltid göra nåt annat sen.

    Kolla efter grupper på FB om nätverk där du bor.

  • Halal

    Puss- Du har rätt, jag ger det en chans! Jag vet inte varför, men det här kändes peppande faktiskt. Tror det är för att jag diggar dig så mycket! hehe nämen, har varit ledsen hela dagen och bara legat inne och undrat vad jag ska göra och känner mig så ensam så det känns faktiskt lite peppande!

    Tack! ????

Svar på tråden Vad fan ska jag göra med mitt liv?