• Anonym (Minna)

omskärelse i stockholm?

Hej, jag hade tänkt och omskära min son inom kort och undrar om det finns något ställe runt Stockholm som ni rekommenderar?

• Svar på tråden omskärelse i stockholm?
  • Anonym (Stympa)

Ska du söta av honom örsnibbarna också? Jag menar dom har ju ändå ingen "funktion" så då är det okej att stympa sitt barn?!

• Gathenhielm

Föreslår att du lämnar gossens könsdelar i fred.

Reasons... we all have them, at times.
  • Muslimsktjej

Haha nu kommer du få mycket skit.

Har ingen aning förresten, men lycka till med att hitta iallafall!!

• Anonym (minna)

Det är mitt och min mans beslut. Han kommer från Mellanöstern och därför är det en självklarhet för honom att hans son ska vara omskuren.

• Gathenhielm
    Anonym (minna) skrev 2014-12-08 20:55:01 följande:

Det är mitt och min mans beslut. Han kommer från Mellanöstern och därför är det en självklarhet för honom att hans son ska vara omskuren.

Varför har ditt anonyma nick versalt "M" i trådstarten men gement "m" i repliken?

Ryggradslöst av dig att sätta din makes traditioner framför ditt barns välbefinnande.
  • Anonym (minna)
    Gathenhielm skrev 2014-12-08 20:58:03 följande:
    Varför har ditt anonyma nick versalt "M" i trådstarten men gement "m" i repliken?

Ryggradslöst av dig att sätta din makes traditioner framför ditt barns välbefinnande.
    Jag vet inte varför det blev så.

Jag var först emot det men vi kom överens om det senare eftersom det fanns inga alternativ för min man.
  • Anonym (Stympad)

Låt hans könsdelar vara exakt så som Gud själv skapat den!

• Gathenhielm
    Anonym (minna) skrev 2014-12-08 21:01:35 följande:
    Jag vet inte varför det blev så.

Jag var först emot det men vi kom överens om det senare eftersom det fanns inga alternativ för min man.
    Om du hittar någon läkare som är villig att utföra ingreppet så kan du ju se om denne också kan operera in den ryggrad som du tydligen är i stort behov av.
  • Anonym (minna)
    Gathenhielm skrev 2014-12-08 21:03:57 följande:
    Om du hittar någon läkare som är villig att utföra ingreppet så kan du ju se om denne också kan operera in den ryggrad som du tydligen är i stort behov av.
    Tack men nej tack, har en redan. Men kan boka en tid åt dig så läkaren kan försöka operera in något vett i skallen på dig.
Svar på tråden omskärelse i stockholm?