• Jesssssica

Vad jobbar ni med?

Jag undrar vad ni som enbart har gymnasieutbildning jobbar med?

• Svar på tråden Vad jobbar ni med?
  • Don3

Jag jobbar med el konstruktion.
    Vet inte om du är intresserad av vad man läste, men jag läste iaf handel & administration på gymnasiet.

• zZzZz

Kör tradare, gick fordonstekniskt transport i gymnasiet :) 

• Hannapanna87

När jag gick ut gymnasiet 2006 hade jag jättesvårt att få jobb, jag var jätteslarvig i skolan och hade dåliga betyg. men så jag läste upp mina betyg på komvux. Nu är jag snart färdig förskollärare. Har bara haft lite ströjobb innan. Mitt tips till dig är att börja plugga och om du inte orkar just nu, ta en paus och börja sen. Du kommer alltid ha nytta av det. Det är svårt att få jobb utan utbildning. Kram

• Petrol
    Hannapanna87 skrev 2014-12-09 19:45:50 följande:

När jag gick ut gymnasiet 2006 hade jag jättesvårt att få jobb, jag var jätteslarvig i skolan och hade dåliga betyg. men så jag läste upp mina betyg på komvux. Nu är jag snart färdig förskollärare. Har bara haft lite ströjobb innan. Mitt tips till dig är att börja plugga och om du inte orkar just nu, ta en paus och börja sen. Du kommer alltid ha nytta av det. Det är svårt att få jobb utan utbildning. Kram

Inte för att vara otrevlig, men hur svarar ditt inlägg på ett endaste vis på TS när du inte ens nämner vilka ströjobb du hade under tiden du bara hade gymnasieutbildning?
  • Rainbow gg

Jag har bara gått ut gymnasiet än sålänge. Jag har jobbat som säljare, telefonförsäljare, butiksbiträde, arkivarie, marknadsförsäljare och boendeassistent. Bara ströjobb alltihop. Ingen har någonsin bett om att få se mina betyg så det är inte därför.

Idag studerar jag och jobbar extra som boendeassistent.

• Hannapanna87
    Petrol skrev 2014-12-09 19:50:39 följande:

Inte för att vara otrevlig, men hur svarar ditt inlägg på ett endaste vis på TS när du inte ens nämner vilka ströjobb du hade under tiden du bara hade gymnasieutbildning?

TS skrev vilka jobb vi hade som Endast hade gymnasieutbildning, så jag antog att TS funderar på framtiden, skulle bara dela med mig av mina erfarenheter, ville bara ge några tips :)
Svar på tråden Vad jobbar ni med?