Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Ensamma mamman)

ALLMÄNT TRÖTT PÅ LIVET..

Precis som rubriken lyder - jag känner mig allmänt trött på livet! ????

Jag väntar mitt 3dje barn, går in i 7e månaden snart. Känner mig allmänt otymplig vissa dagar, gnällig, lite småfet och riktigt osexig!!!

Vi har precis flyttat ut på landet, har fullt upp med att försöka komma iordning och jag blir tokig av att inte ha kommit iordning helt 100 än men all energi är som bortblåst

Jag har 2 barn med en fd som älskar att trakassera mig, senast igår så tafsade han på mina brösten när vi lämnade barnen.. En snart 30 årig man som dessutom har flickvän sedan 1,5 år tillbaka!!!

Min nuvarande man och jag lever just nu i nåt slags koma-liknande förhållande - vi sover i samma säng, pussas några gånger om dan men av någon anledning så blir det aldrig dom där mysiga kyssarna, smeket eller sexet längre och det gör att jag känner mig så fruktansvärt osexig och ointressant!

Lite bekräftelse hade inte alls suttit fel just nu!

Vi hittar sällan på något, vet inte vad man kan göra i höst och vintermörkret och vi går därför och lägger oss omkring 20 tiden på kvällarna. Helgerna blir betydligt senare men då dricker gubben oftast öl så vi åker inte iväg på så mycket då Heller.

Jag försöker att komma iordning här hemma, leka och underhålla barnen samtidigt försöka pyssla om min sambo men nu börjar orken ta Slut..

Tips, råd, idéer??

Svar på tråden ALLMÄNT TRÖTT PÅ LIVET..