Är mina bröst snygga?

Ska man vara rättvis så borde du inte luta dig fram då det gör att bröst ser mer fylliga ut. Så en mer rättvis bild hade varit att bara stå rakt upp.
Men iaf, ser inga fel med dem. Ser ut som ett part snygga bröst.
Om man säger så här, min penis växte sig stor och stark på nån sekund när jag tittade in här!
Skämt åt sido, jag tycker dom är väldigt fina, lte dålig upplösning på bilderna bara :) Jag hade gärna velat träffa dom i verkligheten för en närmre inspektion.
Från vad jag kan se på den där bilden, inget som tilltalar mig. Absolut inte fula, men inte heller vad jag tycker är snygga bröst. En bild rakt fram ifrån, hade kanske gett en annan uppfattning.
Med det sagt finns det garanterat andra som tycker dina bröst är jättesnygga.
Det måste ju finnas lämpligare forum att flasha tuttarna , eller är jag ute och cyklar?
Nog att trötta småbarnsfarsor som inte får till det , men är inte BC och dyl mer ett ställe för bekräftelsekåta , eller förresten ts hkt finns ju, perfekt Glömde ja du har jättefina pattisar;)
Från vad jag kan se på den där bilden, inget som tilltalar mig. Absolut inte fula, men inte heller vad jag tycker är snygga bröst. En bild rakt fram ifrån, hade kanske gett en annan uppfattning.
Med det sagt finns det garanterat andra som tycker dina bröst är jättesnygga.
Duger i krig.
Duger i krig.
Vadå duger i krig? Är du våldtäktsman eller
strutpattar är inte så najs
Ååh jättefina :-P jag är tjej men blir lite kåt faktiskt
Asså jag kan svära på att jag har sett en annan tråd med exakt samma tuttar! Och om jag minns rätt kom man fram till att det var en bild tagen från nätet..
Ser ut som tubulära bröst. Det kan man få hjälp med gratis. Vårdgården är lite för stor också. Ser ut som ketchup och senaps flaskor som hänger i skilmatsalen.
Asså jag kan svära på att jag har sett en annan tråd med exakt samma tuttar! Och om jag minns rätt kom man fram till att det var en bild tagen från nätet..