• Anonym (Tjej18)

Är mina bröst snygga..? BILD!

Åh jag är ännu en bekräftelse sökande tjej som vill höra vad anonyma folk tycker om mina tuttar. Fastän jag vet att dom är snygga så låtsas jag att jag har kasst självförtroende! Killar får gäääärna säga om dom skulle kunna tänka sig att knulla mig, för sånt boostar ju mitt självförtroende! 

Skriver också BILD med stora bokstäver i rubriken så folk förstår att dom verkligen kommer få se ett par bröst!

• Svar på tråden Är mina bröst snygga..? BILD!
  • Anonym (Toppen bröst!)

Tja, kåt blev man ju!

• Anonym (Tjej)

Du har vackra bröst! De flesta bröst är fina på sitt sätt.

• Anonym (why?)

Ts:

Varför i hela friden har du lagt upp bild på mig i tråden och utger dig för att vara mig?!

• Anonym (Tjej18)
    Anonym (why?) skrev 2014-12-10 01:15:33 följande:

Ts:

Varför i hela friden har du lagt upp bild på mig i tråden och utger dig för att vara mig?!

Haha huh? Lagt upp bild på dig... You wish ;) 
  • PatrickThebro
    Anonym (Toppen bröst!) skrev 2014-12-10 01:12:09 följande:

Tja, kåt blev man ju!

din jävla girs, behärska dig :P få oss killar inte så dåliga ut haha keep it pro!
  • Anonym (Toppen bröst!)
    PatrickThebro skrev 2014-12-10 01:19:24 följande:
    din jävla girs, behärska dig :P få oss killar inte så dåliga ut haha keep it pro!
    Jamen jag trodde det var sånt hon ville höra! Eller missuppfattade jag det hon skrev? ^^ Men jag kan väl omformulera mig då!

Edit:

Ja din byst ser otroligt vacker ut!
  • Anonym (why?)
    Anonym (Tjej18) skrev 2014-12-10 01:18:04 följande:

Haha huh? Lagt upp bild på dig... You wish ;) 

Självkänslan är inte på topp va när du var tvungen att lägga upp bild på mig och samtidigt utge dig för att vara mig?!
Svar på tråden Är mina bröst snygga..? BILD!