• Anonym (???)

vad är detta??? äckelvarning!!

29/11 skulle jag ha mens, ca en vecka före så tog jag ett gravtest för att jag skulle börja med primolut-nor för att skjuta lite på mensen pga utlandssemester. Testet var negativt. Tog min sista primolut i lördags och igår högg det till i magen, det gjorde så ont så jag trodde jag skulle svimma! Går in på toa å det kom några droppar brunt blod, in med en tampong å gick å satte mig i soffan. Så kändes det jätteskumt så gick på toa igen, drog ut tampongen å satt å nästan krystade, kom ingenting. När jag torkade mig kom det ut en ca 8cm lång, 2cm bred "slamsa" asså det såg ut som en rå köttslamsa, ljus i färgen, ganska tjock, inte genomskinlig med blodådror.....! Jag blöder inte, kommer bara små små droppar brunt blod, förut hände samma sak men nu var färgen mörkbrun, storleken var ungefär densamma, lite tunnare. Vad fan är detta???? Är det pga primoluten????

• Svar på tråden vad är detta??? äckelvarning!!
  • Anonym (???)

Ingen?

• Anonym (???)

Försöker igen... Ingen alls?

• Anonym (Läkare)

Asså om något annat än slem kom ut så åk till akuten direkt? Kött ska inte komma ut ur kroppen :/

• Anonym (???)
    Anonym (Läkare) skrev 2014-12-10 19:30:48 följande:

Asså om något annat än slem kom ut så åk till akuten direkt? Kött ska inte komma ut ur kroppen :/

Det såg ut som köttslamsa, men tveksamt att det var det va? Med små små jättesmala blodådror på...
  • Anonym (???)

Jag blöder fortfarande inget... Kommer bara brunt när jag torkar mig... Ska jag förvänta mig nån riktig mens öht??

Svar på tråden vad är detta??? äckelvarning!!