• Anonym (Skitsnack)

Kärlek är bullshit det finns inget som heter så !!!

Japp det är sant finns inget som heter kärlek ! Man är van bara vid människan i sitt liv . Som föräldrar , djur vänner osv...

Du som blir kär eller tror att du är kär , du är inte det du är bara fucking van!!!!!

• Svar på tråden Kärlek är bullshit det finns inget som heter så !!!
  • hundinella
    Anonym (Skitsnack) skrev 2014-12-11 03:47:18 följande:

Japp det är sant finns inget som heter kärlek ! Man är van bara vid människan i sitt liv . Som föräldrar , djur vänner osv...

Du som blir kär eller tror att du är kär , du är inte det du är bara fucking van!!!!!

släng dig
  • Anonym (Skitsnack)
    hundinella skrev 2014-12-11 03:51:51 följande:

släng dig

En till som tror på kärlek . Tycker fan synd om dig . Va är kärleken ? Och vad är att man är van? Samma jävla skit förutom att det ändrades från van till kärlek . Eller tror du också på love at first sight?? Du bara tycker att han är sexig du är fan inte kär
  • lindalicious

Detta är inget dissande inlägg utan jag är uppriktigt nyfiken på hur du menar.

Om tex jag träffar en okänd man på krogen, känner viss attraktion och tycker han verkar trevlig dessutom. Vi byter nummer och börjar dejta, efter kanske 4-5 träffar känner jag att jag blivit förälskad och kär. Men då är man enligt dig, inte kär utan... van? Trots att man bara träffats fyra fem sex ggr.

OBS denna situation har alltså inte hänt mig, det var bara som ett exempel för att jag ska förstå bättre hur du menar.

Don't get mad, get even.
  • lindalicious

Måste förklara situation. Alltså "att man träffats 4-5 ggr och lärt känna varandra en del och man blir förälskad i både ut o insida".

Don't get mad, get even.
  • Anonym (Skitsnack)
    lindalicious skrev 2014-12-11 05:55:29 följande:

Detta är inget dissande inlägg utan jag är uppriktigt nyfiken på hur du menar.

Om tex jag träffar en okänd man på krogen, känner viss attraktion och tycker han verkar trevlig dessutom. Vi byter nummer och börjar dejta, efter kanske 4-5 träffar känner jag att jag blivit förälskad och kär. Men då är man enligt dig, inte kär utan... van? Trots att man bara träffats fyra fem sex ggr.

OBS denna situation har alltså inte hänt mig, det var bara som ett exempel för att jag ska förstå bättre hur du menar.

Antingen är man desperat eller så är man intresserad av den personen . Det finns inte kärlek i det hela .
    1. DU tycker han är fin 
    2.Du gillar hans personlighet
    3.Du är nyfiken att veta mer
    4.Du håller på att GILLA hans personlighet /utseende attityd osv
    5.Du börjar från steg 1 att bli van vid denna mannen.
  • Anonym (Skitsnack)
    LaLola skrev 2014-12-11 07:06:20 följande:

Stackars dig Ts...vad har du råkat ut för egentligen?

sanningen 
  • Anonym (emma)

Ts, bara för att du själv ej tror på kärleken behöver det vel inte betyda att den inte finns?

Jag och min man (numera make) träffades för 10 år sen och har 4 barn tillsammans.

Vi har haft en lång och tung väg och varit påväg att ge upp många ggr.

Men just vår KÄRLEK har alltid fört oss samman och idag är vi lyckligt gifta.

Våra barn älskar jag så mycket att det värker i mitt hjärta så visst finns kärlek trots att du ej råkat hitta/lära känna den.

Om kärlek inte fanns på rikigt hade jag ej haft en familj nu för vägen hit har varit lång och tung och jag har ofta undrat varför vi ens försöker leva tillsammans.

Men KÄRLEKEN har alltid segrat och det är så värt allt det jobbiga vi gått igenom :)

Hoppas även du får chansen att uppleva äkta kärlek nån dag :)

• LaLola
    Anonym (Skitsnack) skrev 2014-12-11 08:15:14 följande:
    sanningen 
    Du har blivit dumpad alltså.
  • Anonym (Hmmm)

Om kärleken finns eller inte spelar kanske ingen roll. Om man mår bra i en relation och känner det som att man är kär och att man får kärlek tillbaka är det ju positivt.

Svar på tråden Kärlek är bullshit det finns inget som heter så !!!