• superelin

Tjejer och damer - går ni på offentliga nakenbad?

Jag blev tillfrågad av två kompisar i somras om jag ville följa med till ett nakenbad, jag avböjde. Inte för att jag skulle ha problem med att vara naken inför andra så sätt, men för att det känns som att de antagligen finns många kåta gubbar(och kärringar) som håller till där och spanar in yngre människor.

Har du(tjej) varit på ett nakenbad någon gång, hur var det? Är det något du skulle kunna rekommendera eller bör man hålla sig borta?  

• Svar på tråden Tjejer och damer - går ni på offentliga nakenbad?
  • Anonym (nice)

Jag tycker att det är väldigt trevligt med nakenbad. Här där jag bor vet jag bara av ett ställe och där är det nästan alltid tomt på folk så det brukar bara vara jag och min man och kanske nån fet kärring med sina ungar.

• Stårschan

Nej, av precis samma anledning. Det är väldigt skönt att bada naken, men då gör jag det på något avskilt ställe där det är folktomt. I vårt vattenrika land är det ju inte ont om ställen att bada på... Vill jag bada bland folk så är det badkläder på som gäller.

• Utflykt i verkligheten

Vet inte var den typen av ställen finns i den här sta´n, men jag älskar att bada naken på sommaren i den lilla sjön som ligger i närheten på landet.

• dukat

Utomlands ser jag inga problem med det Är ju vanligt och inget märkvärdigt Här hemma är jag oftas i Bohuslän på sommaren Där är det lätt att hitta ett mer undanskymt ställe där man kan bada naken med sina närmaste

• Anonym (Anonym)
    Kan intyga att bada naken är jätteskööönt Glad

Efter ett tag så tänker du inte på din nakenhet tillsammans med andra av båda könen 
    Det bästa av allt är att slippa blöta badkläder  !
    Kan mycket väl rekommendera nakenbad

Instämmer i som " Dukat " skrev att det är mycket vanligt söderut i Europa
    ( särskilt Tyskland , Frankrike )
  • Anonym (sköönt)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-05 22:31:55 följande:
    Kan intyga att bada naken är jätteskööönt Glad

Efter ett tag så tänker du inte på din nakenhet tillsammans med andra av båda könen 
    Det bästa av allt är att slippa blöta badkläder  !
    Kan mycket väl rekommendera nakenbad

Instämmer i som " Dukat " skrev att det är mycket vanligt söderut i Europa
    ( särskilt Tyskland , Frankrike )
    håller helt med om detta Hoppas bara fler upptäcker det!!
Svar på tråden Tjejer och damer - går ni på offentliga nakenbad?