har bloggare så exlusivt liv?
Hej, nu är det så att jag har suttit och läst lite på nätet och suttit och läst olika bloggliv.
Många av tjejerna (även killar men mest tjejer) dom har livsstilar som kostar multum?
Det är dyra handväskor, äter ute varje dag, åker taxi, festar, shoppar, kirurgier och allt det där?
Är det så det verkliga livet ser ut för dom eller är det bara någon form av lögn?
Jag var inne och kikade på kissie (kissies.se)och bara hon får ju enorma belopp ser det ut som enbart för att hon har blogg. Dock så fick jag ingen större insperation av hennes blogg då jag tyckte att det var lite trist att bara läsa om hennes dagar och photoshopade bilder.
Men däremot så var jag inne på en annan blogg ilonalily (ilonalily.com) tror jag bloggen hette, den gav mig faktiskt inspo med tanke på att hon visar från ett perspektiv hur man kan gå från 0 till överklass och hennes liv verkar ha totalvändt, efter att ha bott i lilla umeå och flyttat till ett annat land och tjänat multum på hennes modellanden ser det ut som..
men min fråga i detta? Jag vill ha inspo av don om det nu är så att dom klarat sig så bra? Är det någon som vet hur dom går eller gick till väga? För livet kanske inte är helt hopplöst endå?
vire tacksam för svar, Eva