Pumbaaa skrev 2014-12-12 08:23:01 följande:
För dig är hon bara en milf, avbockad i din 2 do list! För henne innebär det ett krossat förhållande och en roll som ensamstående förälder.
Klart hon inte blir något offer om hon inte själv gör sig till ett, men varför ens ha en inställning om att lyckas? Det hela skriker ju så mkt omogenhet.
Hon har en sambo och dom har ett gemensamt barn. BACKA! Fatta... hon är upptagen! Man ger sig inte på andra människor som är upptagna. Speciellt inte för att bara få en "status symbol" och uppfylla en "stor dröm". ? Vad är du för ett kioskmongo egentligen? Bara undrar...
Jag vet det, men jag kan inte rå för att hon är så snygg? Vill bara ligga med henne iallafall en gång.
Hon är säkert van vid att killar flirtar med henne och tror inte det finns någon som inte skulle vända sig om när hon går förbi en.
Jag vet att man inte ska uppvakta upptagna tjejer men hur ska jag bara backa? Har fantiserat om henne som jag redan nämnt i flera år och jag blir frustrerad av att gå runt och bära de här känslorna med vetskapen om att min penis reser sig så fort hon är i närheten.
Om det aldrig tar slut mellan henne och hennes kille så kommer jag aldrig få chansen? Hon ser bättre ut än någon tjej jag vet.
Man kan inte tro att hon fött tre barn när man kollar på henne :)
Morning Star skrev 2014-12-12 09:52:16 följande:
Det där resonemanget förutsätter ju i och för sig att hon har ett monogamt exkluderande förhållande, och det framgår ju trots allt inte av informationen i inlägget. Sannolikt HAR hon det, men man ska aldrig förutsätta saker ändå, tycker jag. Det är ändå helt okej av TS att försöka först, men skulle hon säga nej så är det ju nej som gäller. Men det vet man ju inte säkert förrän man har provat. Och det är trots allt hennes eget ansvar att hantera situationen utifrån de premisser som föreligger i just hennes relation, eftersom hon (och hennes partner) är den enda som vet exakt var gränserna går.
Jag vet att hon är förlovad med hennes pojkvän sedan förra sommaren. Men folk är otrogna höger åt vänster känns det som så hon kanske vill ha en affär vid sidan om? ;)
Precis, jag har inget att förlora, det sämsta som kan hända är att jag får ett nej.
På vilken sätt kan jag flirta med henne, kan jag skriva ett meddelande på facebook eller hur ska jag gå tillväga?