Kan det någonsin bli vi igen?
Min kille sedan 1,5 år gjorde slut med mig och det kom som en chock för mig..
En dag hade vi tjafsat lite om en grej som jag hittat i hans dator och i stundens hetta föreslog jag att vi skulle göra slut men jag ångrade mig direkt efter att jag sa det. Men han ville smälta allt och sa att vi skulle prata om detta lite senare på kvällen. Så han ringde mig och sa att han i början va väldigt arg på mig men att han inte är det längre men funderat och kommit fram till att vi borde göra slut.
Jag frågade varför och då sa han att han tror att jag aldrig kommer kunna lita på honom och att hans känslor för mig är mer vänskapliga än romantiska..Hur kan de ha blivit vänskapliga bara sådär?
Kom ju verkligen som en chock för att han alltid betett sig som om allt va normalt och att hans känslor va de samma som de va i början. Båda två vill ha kontakten med varandra för att vi fortfarande bryr oss om varandra och är intresserade om vad som händer i den andres liv osv. Och han är väldigt ledsen över att detta har hänt och önskar att han kände annorlunda. Jag vet inte riktigt om jag kommer att bara kunna vara vän med honom för att jag fortfarande älskar honom och är extremt rädd för den dagen då han hittar en tjej...
Han har sagt att det inte är omöjligt att han ev ångrar sig efter någon månad ifrån varandra men att han inte vill ge mig massa hopp i onödan, visst vill jag att det blir vi två, extremt mycket! Men som det känns nu så blir det inte vi två..
Ibland funderar jag på om det är distansen som gör att det blivit såhär? (Han bor i en stad ca 2h från mig och vi ses endast på helgerna och jag jobbar varannan helg så vi har inte så mycket tid för varandra)
Finns det någon chans att vi hittar tillbaka till varandra efter en tid ifrån varandra eller är jag för dum och naiv som hoppas på det?