• Anonym (Hemligprofil)

Har du hemlig mail, profil som din partner inte känner till?

Har du nån hemlig mail, profil på sexsajt som din partner ej känner till? Berätta gärna på vilka sajter du har hemlig profil, kanske tom lägga upp profilen här ;)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du hemlig mail, profil som din partner inte känner till?
  • Anonym (Hemligprofil)

En anledning till att jag har hemlig profil är att kunna chata om det man kanske inte chattar , pratar om med sina vänner, dvs sex sex, fantasier m.m.
    Har profil på bla BC; FL, IX ;)

• Anonym (Hemligprofil)

En anledning till att jag har hemlig profil är att kunna chata om det man kanske inte chattar , pratar om med sina vänner, dvs sex sex, fantasier m.m.
    Har profil på bla BC; FL, IX ;)

• Anders 386

Jag har hemlig profil på FL och på BC. Och ett hemligt mailkonto.

Mina drömmar o fantasier är så långt från mitt verkliga sexliv så att jag behöver en sexuell säkerhetsventil.Skrattande

• Anonym (Jess)

Nej det skulle kännas som ett svek mot min man. Har ju konto här men det vet han, sen är jag också anonym när jag skriver här i sexforumet pga mängden meddelanden från män som annars kommer direkt i inboxen... Har heller inga problem alls att prata sex och fantasier med mina vänner.

• Anonym (SolrosFrö)

Shit! Jag har ca 25 mail adresser.

Inget direkt medlemskap i en sexsida men är medlem i en sex noveller sida. Sen finns det gö alltid facebook?

• Anonym (Hemligprofil)
    Anonym (SolrosFrö) skrev 2014-12-12 12:19:52 följande:

Shit! Jag har ca 25 mail adresser.

Inget direkt medlemskap i en sexsida men är medlem i en sex noveller sida. Sen finns det gö alltid facebook?

25 mailadresser, undrar då nyfiket varför så många??
  • Äldre herreman

Har hemliga konton på BC,FL, DS, Skype ,KIK mm samt hemliga e-post adresser. :)

Allt är ju inte lämpligt att visa i dagens ljus...

• Anonym (diz)

Nja har väl inget som jag inte skulle berätta om vid direkt fråga men har säkert runt 30 emailadresser som hon inte vet om,. Som det inte finns någon anledning för henne att veta om.

• Smecker

Nope.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (kvinna25)

Nej, han vet allt om mig. Även det han inte vill veta för jag berättar allt ändå, oftast är han inte speciellt intresserad! haha. Men sen är jag gärna anonym i forum såsom FL, för jag vill inte bli igenkänd av någon annan (än min man) som jag eventuellt känner irl. 

• Anonym (Självklart)

Har två hemliga e-postadresser, konton på FL, BC, Kik m.fl. som hon inte känner till. Man mår bra av att kunna ha några sexkontakter vid sidan av. Hon har också ett antal hemliga konton/adresser men eftersom jag jobbar med IT känner jag till dem vilket inte hon vet att jag gör. Unnar jag mig ska väl hon också få göra det tänker jag men gillar att se/veta.

Konstigt nog har hon ingen lust att vi träffar andra tillsammans "skulle aldrig klara av att se en annan kvinna njuta av din kuk" som hon säger. Synd tycker jag

Svar på tråden Har du hemlig mail, profil som din partner inte känner till?