• monkis23

Alla som hittat tillbaka till Ex

Hur lång tid tog det innan ni hittade tillbaka till era ex? hade ni kontakt under exet perioden? var ni den som gjorde slut eller den som blev dumpade och vad var anledningen till att det blev slut?

• Svar på tråden Alla som hittat tillbaka till Ex
  • Anonym (!)

Svårt att säger.
    Olika situationer, Olika människor.
    Jag vart dumpat av mitt ex, i 2010, då hittat vi tillbaka efter 6-7 månader.
    Blev dumpat av henne igen för 5 månader sedan, och tror inte det blir oss igen.

Jag har också frågat typ samma sak, som dig, men alla är olika, alla titta med olika öga på situationen, i bland är det 1 ord som funkar, i bland er det 40.000 och i andra fall ingen kontakt, och 5 fall kanske inge som hjälpa.

Börja leva i ställe, fan vi har ändas 1 liv, du kommer aldrig få tillbaka, dom sek, min eller timer du spendera på att fundera, kommer det att bli ni igen, då kommer det att ske.
    Och inte då har du inte slängt bort tiden på ingen ting.

Jag vet det inte er lätt, är i samma sits, men man måste. 

• Anonym (babs)

Int så värst många svar = ...haha...just det!

• Anonym (babs)

Int så värst många svar = ...haha...just det!

• Anonym (två)

Antingen väldigt få som prövat eller många som misslyckats med tanke på de få svaren. Eller kanske är det bara ett tråkigt ämne.

Personligen har jag aldrig blivit tillsammans med ett ex igen. I de fallen jag blivit dumpad antar jag att exen inte velat ha tillbaks mig. Och i de fallen jag dumpat har jag definitivt aldrig velat ha tillbaks nåt av exen.

• monkis23
    Anonym (två) skrev 2014-12-13 17:42:49 följande:

Antingen väldigt få som prövat eller många som misslyckats med tanke på de få svaren. Eller kanske är det bara ett tråkigt ämne.

Personligen har jag aldrig blivit tillsammans med ett ex igen. I de fallen jag blivit dumpad antar jag att exen inte velat ha tillbaks mig. Och i de fallen jag dumpat har jag definitivt aldrig velat ha tillbaks nåt av exen.

det är väl så som du säger kanske
  • knasigapappan

13 år. Vi fick 1-2 år av bra sex. Hon fick mitt hjärta. Jag fick hennes

Allt vart grymt bra :) jag varken saknar det eller inte...

Ångrar dock inget trots allt omkring. Hon finns alltid latent i mitt hjärta?

• Anonym (Elin)

Jag blev lämnad av min sambo som hittat en ny kärlek och ville testa gräset på den andra sidan så att säga. Det tog knappt två månader så hade han ångrat sig. Sen fick han jobba hårt ytterligare några månader och övertyga mig om att han verkligen ville tillbaka och att det inte var av gammal vana eller bekvämlighet. Så ca 8 månader efter uppbrottet blev vi sambo igen och det här var åtta år sedan. Idag = väldigt lyckliga!

• Anonym (m)

vi separerade, skickade in skilsmässopapper, men sa att vi skulle försöka under de 6 mån man ändå skulle vänta. Det blev högst ojämnt, ibland var den ene mer på, ibland den andre så det ledde ingen vart. När skilsmässan däremot verkligen gick igenom kändes det väldigt konstigt för oss båda. Nu ca 2 år efteråt har vi båda träffat nya och mår bra, och har en bra relation till varandra också så det löste sig fint

• monkis23
    Anonym (Elin) skrev 2014-12-16 10:13:15 följande:

Jag blev lämnad av min sambo som hittat en ny kärlek och ville testa gräset på den andra sidan så att säga. Det tog knappt två månader så hade han ångrat sig. Sen fick han jobba hårt ytterligare några månader och övertyga mig om att han verkligen ville tillbaka och att det inte var av gammal vana eller bekvämlighet. Så ca 8 månader efter uppbrottet blev vi sambo igen och det här var åtta år sedan. Idag = väldigt lyckliga!

Hade din sambo fortfarande känslor kvar för dig då han lämnade dig?

Åh.. jag hoppas det slutar likadant för mig och mitt ex.. Saknar honom så mycket..=/

• Anonym (Elin)
    monkis23 skrev 2014-12-16 12:25:36 följande:

Hade din sambo fortfarande känslor kvar för dig då han lämnade dig?

Åh.. jag hoppas det slutar likadant för mig och mitt ex.. Saknar honom så mycket..=/

Hej,

Just när han lämnade hade han nog inte det. Eftersom han trodde att den person han träffat var hans livs kärlek!
    Så hans inställning var att det var slut för alltid. Det tog som sagt nästan två månader innan han ångrade sig. Då kände han väl att det var mig han älskade, får jag anta. Och vi lever fortfarande ihop nu och har det bra så vi tog oss igenom det på ett bra sätt.
Svar på tråden Alla som hittat tillbaka till Ex